fredag 28. mai 2010

Et nytt og bedre liv!?

Jeg tenker titt og ofte at jeg skulle vært ute og jogget.
Prøver å jogge en gang i uka, men skulle minst gjort det tre ganger.
Det er det ikke nok dager i uka til for meg....men nå kan jeg iallefall ikke skylde på fottøyet...


Er ofte tørr på hendene, men gidder ikke leite frem håndkremen. Toppen av latskap?
Nå har jeg gjort noe med det. Denne trenger jeg ikke leite frem fra skuffen, for den er så fin at den kan stå fremme! =)


Dette var altså noen av tingene jeg fikk med meg hjem fra bytur.

Så fant jeg også desse kjekke stoffene på den kjekke butikken Sy med oss.
Vinglepetter klarte igjen ikke bestemme seg for farge...så da ble begge to med hjem. Like greit!


....og for de som lurte på hvordan det gikk med fargevalget på teppet:

Det ble det grå!

Tusen takk for deres meninger!
Jeg ble enig med flertallet og gikk for den opprinnelige planen! ;)

2 kommentarer:

  1. Eg må visst ta meg ein tur innom sy med oss... tenk, eg har ikkje vært der ennå! :-)
    Te knitrepapir bruke eg mønsterark fra stoff&stil. Fungere nesten som matpapir, men knitre litt mer!

    Lykke te med jogging! :-)

    SvarSlett
  2. ja den kan trygt stå fremme!!;)
    kule sko...
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails