tirsdag 26. oktober 2010

Award og blogglotteri....

Tjobing!


Jeg vil først anbefale alle å stikke innom den fin bloggen Livet på Landet. Der er det blogglotteri og det loddes ut fine premier som avsløres litt etter litt. Bloggen til Marta er preget av mye fin interiør, gode bilder og herlige innlegg. Hun var den første bloggen jeg oppdaget, og det er nok mest hennes fortjeneste at jeg selv begynte på denne bloggen (husbyggerbloggen min begynte å dabbe av ettersom huset begynte å bli ferdig).




Ellers har jeg fått en Award av Møbelpøbel.
Tusen takk. Føler meg beæret hver gang jeg får en slik pris. 
Og jeg syns alle skal ta den med seg videre.
Nå skal jeg egentlig skrive 7 ting om meg selv, men føler jeg har gjort det så mange ganger allerede, så da har jeg heller valgt en vri:

Om du lurer på noe når det gjelder meg, legg igjen en kommentar, så skal jeg svare ;) 

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Grattis med award!
    Eg lurar på hvilken symaskin du bruker?
    Vurderer sterkt å skaffe meg ei symaskin, har så lyst til å sy dei kule buksene som du gjer :-)
    Har du eit mønster til dei buksene?

    Klem
    Magnhild

    SvarSlett
  2. Hei Magnhild.
    Jeg har en Janome Memory Craft 5200. Vedlig fornøyd med den. Trenger alikevel ikke kjøpe en så avansert maskin. Klarer deg lenge med en litt billigere. Jeg ønsker meg en Overlock, men det får bli med tid og stunder. ;)
    Mønster har jeg fra bøker: Børnetøj du selv kan sy av Elsebeth Gynther er en genial bok synes jeg.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails