lørdag 27. november 2010

Snart siste sjangs

Vil minne dere på blogglotteriet mitt som trekkes i morgen kl 20.00.
Bli med og ta lodd så vinner du gjerne en Omaggio vase fra Kähler.
For å være med legger du igjen en kommentar under dette innlegget.


Så har jeg også fått en award.

 Denne har jeg fått av damen bak den flotte bloggen Hvite tulipaner.
Hun strikker fantastiske puffer og har et flott hjem.
Ta turen innom da vel.

Med denne prisen fulgte det en utfordring om å fortelle tre ting en liker eller setter pris på.
Så here it goes:

Jeg digger selvironi. Synes det er superfestlig med folk som har en god porsjon selvironi, og ikke tar seg selv så høytidlig. 

Jeg setter utrolig pris på familien min og gode venner. 

Jeg liker at jeg har en flink mann som bidrar mye i hjemmet. 
(Omtrent mer enn meg ;)) 

Ha en fin lørdagskveld! 

2 kommentarer:

  1. Takk for fine ord:)
    Hyggelig å bli litt bedre kjent med deg!
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Har så utrolig lyst på denne at jeg nesten kryper ut av meg selv her jeg sitter og venter på trekning... Tar turen innom hvite tulipaner mens jeg venter jeg :o)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails