lørdag 1. januar 2011

Nyttårsfeiring

Nyttårsfeiringen her i huset ble feiret med god familie og mye mat.
Ble rett og slett litt dårlig av all maten.
Sånn kan det gå når man ikke vet å begrense seg... ;)




Nå er huset fritt for julepynt, men ser jeg har glemt adventstjerna.
Får ta den i morgen. Liker å ha lys i vinduet. Kanskje jeg må kjøpe meg noe til å ha der selv når det ikke er jul.
Egentlig ble jula rydda vekk litt tidligere enn planlagt, men juletreet måtte ut, og da tok jeg like godt resten av pynten også.


Tusen takk til alle fine kommentarer. Setter pris på hver enkelt kommentar, og jeg synes det er stor stas at folk i det hele tatt leser bloggen min.
Gleder meg til å følge dere også videre i 2011.

Vi blogges!

7 kommentarer:

  1. så nydelig dekket nyttårsbord, blått, sølv og hvitt er så feststemte sammen:) Deilig å rydde jula, for da er det liksom blanke ark igjen:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Flott nyttårsbord;-) Gleder meg til dine kommende innlegg, alltid spennende å se hva du kaster deg uti! Syns det er spesielt kult at du også blogger de uheldige resultatene som alle av og til får men ikke snakker om! Keep up the good blog!!
    Klem Elin & godt nyttår;-)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg!
    Gleder meg til å følge deg i det nye året!
    Mange klemmer fra meg.

    SvarSlett
  4. Flott pyntet!!Så utrolig mye spennende i innlegget under også!!
    Godt nyttår:)

    SvarSlett
  5. Kjempefint dekka bord! Likte spesielt godt serviettane :)
    Godt nyttår!

    Hilsen Unn Iren

    SvarSlett
  6. Ville bare stikke innom og takke for kommentar på bloggen min. Håper du har hatt en flott jul og et flott nyttår. Gleder meg til å følge bloggen din i 2011. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails