mandag 16. mai 2011

Festklær!

Nå er idyllen komplett!
Festklærne lagt fram, bunadskjorta strøken, og hele familien sitter i sofaen og holder hverandre i hendene, mens vi sier hyggelige komplimenter til hverandre.
Tro om igjen!
Bringeduken til bunaden min (ikke spør) er long gone,
vet ikke engang hva jeg skal ha på meg i morgen.
Klærne til ungene ligger i skapet, på bordet og litt her og der.
Mannen sine klær tror jeg satser jeg på at han har hele kontrollen på....
Ellers så sitter vi i hver vår stue med hver vår skjerm eller pc.
Idyllisk!?
Jeg koser meg i hvertfall jeg! ;)



Vesla skal være søt og kul i morgen.
Så spørst det hva jeg blir...hehe
Og ja, blomstene lever enda. Et mirakel i seg selv!
Ha en strålendes fin grunnlovsdag i morgen!
Med eller uten klær!

7 kommentarer:

  1. Ha..ha..hærlig! Ja, da er jeg ikke alene ;)

    Knappene fra Snella og Petronella er så fiiiine!
    Go søttendemai te dæ! Klæm

    SvarSlett
  2. Hahaha, dere er ikke alene om å ikke ha alt på styr. Her er hverken duker eller bunadskjorte strøket. Og jeg er så trøtt at jeg holder på å sovne over pc'en. Back to work... :)

    Ha en strålende fin dag i morgen!

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg begynte å lure litt da jeg kom til sofa-delen av setninga:) Her tar vi livet med knusende ro! Det eneste jeg vet er hva jeg IKKE skal ha på meg, for bunaden har ikke passa på maange år:) Tror det blir en fin dag likevel:)
    Ha en fin 17.mai! Klem.

    SvarSlett
  4. haha nå lo eg godt!!! verte spennande å sjå om du stiller med eller uten klær i 17.mai toget!

    SvarSlett
  5. Haha, eg lo eg og!
    Herligt!

    Håbe dåkk har hatt ein super dag! Regne med dåkkår va både søde og kule alle samen :)

    SvarSlett
  6. Hahaha, veldig bra skrevet! Jeg tenkte et øyeblikk...; er det noen som gjør det...!
    Fantastisk :)

    Håper dagen ble bra - på tross av manglende bringeduk og fravær av håndholding og komplimentutdeling ;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails