mandag 4. juli 2011

Gjør det selv: Hylle

Da var en ukes bloggtørke over.
Kan likevel ikke love at det ikke blir en ny,
Snart er det ferie også.
Ferie på en plass uten internett, og med bare en prikk på mobildekningen.
Det er jammen litt deilig også.

Vel tilbake til hva jeg egentlig skulle blogge om:
Jeg har laget meg noen hyller der jeg har
hentet inspirasjon fra Oto 100 hyllene vi har fra Muuto.
Enkelt og dekorativt.


 





Det er bare fantasien som setter grenser.
Som jeg har gjort, kan en også henge de opp på veggen.



Utgangspunktet:


Ble en god del bilder her.
Jaja, må vel kompensere for en hel uke uten innlegg. Hehe

Vil du lage selv?

Dette trenger du:

Støperør eller andre passende rør.
(Jeg kjøpte mine på Biltema)

Sag til å få rørene i ønsket størrelse.
Tapet eller papir.
Tapetlim
Saks eller tapetkniv.
Strikk (sys sammen slik at de passer til hyllene).

Lett som en plett!

Ha en fin mandag!

16 kommentarer:

  1. Du er virkelig kreativ, frøken!
    Takk for herlig inspirasjon og god ferie :)

    Klem fra Ena

    SvarSlett
  2. Så kreativt og fint!
    Og flotte bilder...
    Jeg er også uten pc nå... Merkelig og litt godt.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Så utrolig kreativ du er!!!
    Kjempestilig!
    Høres deilig ut med ferie uten internet! Det er vel noe vil alle burde gjort iblant!:)
    Når været er som det er nå, blir jeg bare sittende inne med pcén på kveldene... Litt trist å tilbringe en julikveld slik...:(

    Kjempefornøyd med krukkene:)
    Hadde det vært opp til mannen, hadde vi brukt hele hagebudsjettet på slike krukker. Så jeg måtte sette foten ned, og si at to var nok:) Hadde håpet de kom på salg etterhvert, men tviler vel på det... Da vi kjøpte for flere uker siden, var de allerede utsolgt for en del.
    Ikke lett å finne fine krukker. Lurer på hva de tenker med, de som tar inn slikt! Særlig god smak har de iallfall ikke!:) (Mulig de mener at det er jeg som har elendig smak, da...))

    Lykke til med gjerde og levegg! Håper på bilder etterhvert:)
    Klem!

    SvarSlett
  4. Kanonkule! :) slike vil eg òg ha :) Og så fantastisk enkelt, eigentleg. I alle fall når ein er så kreativ som du er! :)
    Tusen takk for super inspirasjon.
    Klemsi

    SvarSlett
  5. Så utrolige kule!! De passet så godt til den rå veggen. Flink du er!!

    SvarSlett
  6. Helt genialt og utrolig flott!!
    Me løves!

    SvarSlett
  7. Denne hylla/hyllene ble kjempefine:) Virkelig en god ide fra kreative du:)
    Takk for tipset:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  8. Wauw hvor ser det bare godt ud!!! og sikke en skøn blog - tak for din kommentar og så fandt jeg frem til din og det er jeg super glad for!

    Du er også på min blogrull:)

    Mange hilsner Vicki

    SvarSlett
  9. Hihi, ja, fullt i gong med skulebollebaking no :) Tusen takk :)

    SvarSlett
  10. Wow! Du er bare helt enorm!! Knalltøff hylle- jeg bøyer meg i støvet nok en gang for dine kreative evner... -Kathrine

    SvarSlett
  11. Tak for kommentar på min blog, super fine hylder du har lavet og fine bukser du har syet (billed i din header) Jeg glæder mig til at følge og håber på mere inspiration.

    SvarSlett
  12. goshhh! superduperfint!
    er egentlig ikke så glad i gult.. men etter å ha vært her inne har det synet endret seg litt!

    SvarSlett
  13. Tusen takk alle sammen. Dere kommer virkelig med godord. Blir flau her jeg sitter :)

    SvarSlett
  14. Kjempekult og rålekkert og jeg vet ikke hva...??
    Hurra! ;) Klæm

    Jeg er imponert!
    Takk for fantastisk inspirasjon du gir meg!

    SvarSlett
  15. Überkul hylle, du er så flink du!
    Er det lov å herme?:P
    Klem E

    SvarSlett
  16. Oisann, den var veldig fiiin :D
    Så flink du er!

    Har ikke vert innom bloggen din før, her var det fint å være, så her kommer jeg innom igjen!!

    -Amalie

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails