søndag 9. oktober 2011

Småtterier....

Ble en liten stund siden sist innlegg her nå.
Har vært litt liten tid til blogging i det siste.
Og når jeg nå kommer med et innlegg, blir det et halvskummelt et.

Jeg har fått meg en ny liten hobby.
Jeg har laget litt øredobber, smykker og andre småting.
Det vil si at jeg såvidt har kommet i gang.
Prøver å feiler litt nå i starten.
Det var iallefall kjekt å holde på med.
Fikk såvidt tid til å ta noen bilder i går, fort å gæli midt i husvasken.
Nesten ikke tid til å fokusere...hehe.












Ringene har jeg ikke fått tak i enda, så her har jeg brukt gifteringen min som eksempel til hvordan det kan bli.
Alle delene jeg bruker er nikkelfrie og jeg kan lage i de fleste farger.
Akkurat nå har jeg:
hvitt, sort, neongul, neonrosa, turkis, mint, lilla, rosa og grå.

Nå, hva synes du?
Blir glad for å høre deres synspunkter.
Ta kontakt på fargebarn@hotmail.com
dersom du ser noe du vil ha. :)

Ha en strålende søndag
og en fin høstferie til de som har det :)

16 kommentarer:

  1. oj oj oj!!
    megaimponert!!
    likte spesielt godt den første ringen og alle øredobbene!! Synd jeg ikke har hull i ørene lengre..og ikke bruker verken ringer eller smykker.. :(

    flink!!!

    SvarSlett
  2. Sååå flink du er!
    Imponert over kreativiteten din!!!:)

    SvarSlett
  3. wow kjempefine - likte spesielt godt smykkene med øyestikkere på!!
    Flink du er!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. Knallfine!! Jeg har noen øredobber som jeg har kjøpt på marked som ser ut til å være laget i samme materiale og har en annen slags blomsterform enn de du viser. Har fått så mye skryt for dem!

    Legg gjerne ut en prisliste på bloggen(eller mail meg) så skal jeg ha det i bakhodet når julegavene skal planlegges!! :)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  5. Kjempefine :) Du er så flink. Kan de lages i knallgul? pris på øredobber? Siv

    SvarSlett
  6. Fiiine smykker! Likte særdeles godt øyestikkerkjedene!

    SvarSlett
  7. Så kjekt med ein ny hobby.Eg syns dei var kjempefine! Trur ikkje at du treng vera redd på nokon måte:-)

    SvarSlett
  8. Så fine!!
    Ser ut som en gøy ting å holde på med. Så flink du er. Og herlige farger.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  9. Lekkert!!! Digger fargene!!! :)


    Lilja

    SvarSlett
  10. Fine! Ser ut som du har leka deg med cernit? Smykkelaging er ein fin hobby!
    Eg lurar på om du vil røpe kor du har fått tak i den neonrosa reima?

    Klem

    SvarSlett
  11. Stillig! Epla-butikk neste?!
    Flink du er!
    Klemklem, Fruen i nord!

    SvarSlett
  12. Så fine smykker, du er flink!
    Regner med dette blir å finne på Epla snart?!;)
    Klem E

    SvarSlett
  13. Epla here you come :)
    Jommen må jeg si kreativ. Og veldig veldig flink!
    Favoritten min er den øverste ringen :)
    Ser forresten ut som om vi har like gifteringer, brede hvitt gull.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails