fredag 30. mars 2012

Og bordet ble...

Plus fra Bolia.
Angrer en smule på at det ikke ble Tablo fra Normann Copenhagen.
Men herlighet...det er et skarve lekerom,
samt at de hadde prosenter på Bolia.
Det gjorde susen!
Så kan jeg kjøpe det andre når ungene har herpet opp dette....hehe





Litt av et lekerom tenker du vel.
Ser ingen leker her iallefall.
Det er fordi at vi i dette huset ikke eier leker.
Vi prøver på den mest pedagogiske måten å la barna utfolde seg i fri fantasi,
 og lage sine egne leker av pinner og steiner.
Men siden mor i huset ikke kan fordra insekt, oppbevarer vi de ute.

Eller...jeg kan bare snu kameraet og der finner vi
haugevis av plastleker og andre herligheter.
Fint å likevel ha en skuff å gjemme de i.

ok da, dette siste bilde har dere sett før...

Når det kommer til å male peisen, bøyer jeg meg for flertallet.
Slik jeg tolket det var det 12 stemmer for å beholde peisen hvit,
 og 3 stemmer for å male sort.
12-3 er feigt!
Neida, jeg takker for alle synspunkt, og siden jeg hører på dere,
slipper jeg å ta frem malekosten igjen!
Slikt liker vi!

Ha en riktig god helg,
og god påskeferie til de som tar den nå!

17 kommentarer:

  1. Hehe...hærlig!
    Sløve meg gikk på ;)

    Ryddig var i alle fall dette lekerommet da :)
    Fin fin hælg te dæ!
    Siw

    SvarSlett
  2. Flott lekerom!! *drømmer om hus*

    SvarSlett
  3. Kjempefint nytt bord!
    Klarte ikke helt å se for meg et lekerom uten leker, så enda godt du bare tøysa! ;)
    Ei finfin helg og god påske til deg også!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  4. Bra du tok bilder, så du husker hvordan rommet så ut FØR du tillot noen å faktisk leke der inne. Hehe. ;) Jeg syns bordet var knallfint og tøft! :)

    SvarSlett
  5. åååh... elsker det bordet!!

    SvarSlett
  6. Å, fikk ikke kommentert i går, så her kommer nr 14 for behold den hvit ;)
    Nydelig bord du har fått i hus.
    Og den stua der er jo bare så fargerik, gjennomført og lekker!
    Du er flink og jeg er glad for at jeg endelig fikk møte deg :)
    Du kommer vel til meg også? ;)
    Påskeklem May Helen

    SvarSlett
  7. Syntes bordet var kjempefint jeg og at hele rommet er så lyst og godt.
    Her i huset er det ikke så mye leker heller. Lego inne og resten ute *hihi*
    Ha en super lørdag :)

    SvarSlett
  8. Jeg har også lyst på Tablo-bordet eller et stort og et lite fra Muuto, men siden det er under 2 år siden vi kjøpte stuebordet vårt på Bolia så må jeg nok vente en stund ja:/
    Jeg går litt mot strømmen og sier mal peisen matt sort!! Det er jo bare å male over igjen med hvitt dersom det ikke blir bra:) Så slipper du å lure på hvordan det hadde blitt med sort!
    God helg!
    Klem E

    SvarSlett
  9. Jeg liker Bolia, og dette bordet er intet unntak. Likevel er det nok godt å vite at ungene kan sette sin spor på det uten at det er en nevneverdig krise..!

    Det er virkelig et lekkert lekerom dere har! Fantastiske kontraster som gjør seg veldig godt, og binder hele rommet sammen. Dere er flinke!

    Riktig god helg til deg!
    Klemmer fra Fransa

    SvarSlett
  10. Kjempefint bord! Og det passet veldig godt hos dere:)
    Flinke dere er til å rydde unna leker da. Her skubber jeg de bare inn på lekerommet når dagen er over. Og så lukker jeg døra:)

    Håper helga er god!

    Klem:)

    SvarSlett
  11. Ble så fint! Likte bordet!!

    SvarSlett
  12. Kjempefint med det bordet! (som jeg sa, hihi).
    Ang peis synes jeg den er fin hvit. Den er stor og fin i formen, og kan kanskje bli veldig dominerende som sort?
    Og nå kom jeg på den gule vasen min, den må jo frem nå. Gult er kult. Spesielt i påsken.
    God påske til deg!

    SvarSlett
  13. Enig prosenter teller:)Bolia har hatt mange fine prosenter det siste året!! fint bord& lekerom. Kul tapet på det siste bildet!!

    God påske til deg og:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Lekkert! Mye inspirasjon her å finne :) :)

    SvarSlett
  15. Du har det knallfint!!!!
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  16. Lekker betong vegg:) men eg må bare spørra, er det tapet?

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails