fredag 1. juni 2012

Vinner

Tusen takk til alle som ville være med på lotteriet mitt!
Det er stas, og selv om jeg ikke har fått tid til å stikke innom dere alle denne gangen, så setter jeg stor pris på at dere vil være med.


Vinneren av kaffikannen er nå trukket ,
og den heldige vinneren får en kanne sponset av Rosendahl.
 
 
Igjen så brukte jeg random.org. for å finne lykketallet:

 

Og vinneren ble...tadamtadam:



HildeM med bloggen Lykkelig med liten.
Send meg en mail med fullt navn og adresse så kommer kannen i posten til deg!

Gratulerer!

Og til alle dere andre:
Bedre lykke neste gang,
og ha en herlig fredag alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Heldig vinner :)

    god helg til deg og dine.

    henriette

    SvarSlett
  2. Gratulasjoner til vinneren!!

    God helg!

    Nina

    SvarSlett
  3. Halle palle!
    Denne gikk jeg glipp av :(
    Ja, ja sånn er det når man inviterer 30 supre Roga-bloggere ;)
    Sååå kjekt å se deg i går og nå e du med i Roga-blogg på fb og hi, hi.
    God helg te deg og tusen takk for flott gave :)
    Jentene har tusset rundt fine på håret i dag...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. WOW! Så fantastisk! Jeg holdt faktisk på å kjøpe en slik i går, men så var lillegutt så trøtt av jeg tenkte å gjøre det i dag isteden! Men nå trenger jeg ikke det! Tusen, tusen takk! Mail kommer nå ♥

    Ha en fantastisk helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse til Hilde! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails