torsdag 5. desember 2013

Det perfekte spisebord...

...Finnes det?
Ikke det at vi ikke klarer oss med det gamle i eik,
og kanskje det til og med får nytt liv når jeg maler gulvene hvite,
men det er lov å drømme om nytt også.


Kilde: &Tradition

Et perfekt spisebord for meg er et som ser bra ut, har god kvalitet, 
kan trekkes ut og romme mange sitteplasser. 
Hver gang jeg ser et jeg har lyst på, 
så går det ikke an å trekke det ut og forlenge det.
Som dette nydelige bordet fra &Tradition.
Det heter Raft og er designet av Norm Architects.
Jeg elsker forresten alt Norm har designet.
Praktisk mangler det uttrekksmuligheten,
men utseendemessig er det ikke noe å si på.
Synes egentlig ikke det er fint når en får skjøter på bordet heller, 
men der teller sitteplasser litt mer…

Kresen jeg?

Har du et spisebord du synes er perfekt?

6 kommentarer:

  1. Utrolig flott bord!! Krakken står på ønskelista mi til jul)
    Ønsker deg en fin helg)

    SvarSlett
  2. Har du sett DT20 eller DT18 Spisebord fra Bolia. De rommer MANGE. vi er superfornøyd med vårt..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for tips. Har sett de og synes de er fine, men ikke helt slike bein jeg vil ha.

      Slett
  3. Ja. Vi har funnet det perfekte spisebordet. Prisen er drøy, men bordet skal i hus. En eller annen gang. Det kan trekkes ut fra lite til stort, med over 20 plasser.
    Har vist det i blant annet dette innlegget: http://iamturtledesign.blogspot.no/2012/10/fornyinger-i-hjemmet.html

    SvarSlett
  4. Nydelig:)kunne godt tenkt meg et nytt:)
    Fin adventshelg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. dette var såå lekkert! Jeg vil og ha!

    Ønsker deg en aldeles fortryllende desemberuke ♡
    Her er det full rulle på jobb, men til helgen reiser jeg til Tallinn med mannen - LYKKE!
    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails