søndag 13. april 2014

Male eller ikke male….

Enda flere bilder av stua.
Nå når gulvet ble hvitt har jeg igjen fått tanker om å male peisen sort.
Men aller først må peisen rengjøres så en faktisk ser i gjennom den.




Nytt teppe er også på plass, og myker opp det hele.
Jeg er veldig fornøyd med det.

Hva tror du om å male peisen sort?

Ha en fin søndag og en riktig god påske!

More pictures of the living room.
Now that the floors are painted white,
I'm thinking about painting the fireplace black.
What do you think?

New carpet is also in place,
and I like it.

Have a nice sunday and a great Easter.

5 kommentarer:

  1. Det er blitt så utrolig flott med det hvite gulvet, og ikke minst myknet teppet det hele opp. Jeg tror det hadde blitt rålekkert om du malte peisen svart, det hadde gitt ett ett helt annet inntrykk. Når vi pusset opp stuen har vi en fondvegg i pure and original og malte samtidig pipa samme farge, det ble knallbra :-) gleder meg å se :-) god påske forresten :-) klem

    SvarSlett
  2. hmm. vet ikke helt jeg, syntes peisen var fin som den er .., men kan jo bli stilig i sort også.. mao ikke mye hjelp i meg..:) Men så stilig med hvite gulver, en utrolig flott stue!!
    God påske!

    SvarSlett
  3. Det som vil blitt fint hvis du maler den sort, er at lufteristene ikke vil synes (ikke sant?) Og ellers vil det bli en fin kontrast i rommet. You go girl ;) Det er jo tross alt bare maling. Vi har malt vår peis i dempet sort, den matte malingen, angrer ikke ;)
    Manuela

    SvarSlett
  4. Hei. Mitt første besøk her hos deg.Takk for Toten. Synes du skal beholde den hvit. Det blir svært ruvende med en svart koloss inne i den fuktige flotte stua. Nyt dagen.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails