torsdag 21. august 2014

Omtale.


Det er alltid kjekt når en blir omtalt positivt i media.
Ikke fordi en elsker å bli publisert mest mulig, 
eller liker oppmerksomheten i seg selv,
men fordi det gir en følelse av at folk faktisk setter pris 
på det du driver med og synes du er flink.

Bildet øverst til venstre er ikke mitt og ikke vet jeg hvem sitt det er heller,
og er det forresten noen som er gode i fransk? ;)

Derfor er det stor stas når et stort utenlandsk magasin har anbefalt min Instagramprofil.
Glamour Magazine anbefalte 30 profiler på 
Instagram og min var en av de.
Ta en titt her for å se dette og de andre flinke de også anbefaler.

Jeg har også blitt intervjuet i et svenskt nettmagasin; Divine Magazine
Dette kan du lese om her om du ønsker det.


Vil rette en stor takk til alle som tar seg bryet med å lese bloggen,
og å følge meg på Instagram og Facebook. 
Vit at jeg setter pris på hver og en.
Det hadde ikke vært noe gøy uten. 
Jeg synes også det er utrolig stas om dere legger igjen et livstegn, enten her eller på Instagram. 
Hvem dere er, hva dere driver med, hva som inspirerer dere 
og hva dere liker å lese om.

Gi et livstegn da vel :)



It's always nice to get featured in media.
Not because of the publicity itself,
but because you feel that people appreciate what you do,
and think that you are good at it.

Glamour magazine is a big foreign magazine that recommended 30 Instagram profiles, and my was one of them.
If you want you can see it here.

I'va also been interviewed by a swedish digital magazine.
You can read the interview here.

I also want to thank all of you that stop by to read my blog,
and to follow me at Instagram and Facebook.
It wouldn't be fun without you.
I also like to hear from you either here or on Instagram.
Who are you, what is your passion, what inspires you and where are you from.

Love to hear from you.


6 kommentarer:

  1. Så gøy, gratulerer! :) Er helt enig i det du sier, det er veldig stas at noen setter pris på det man gjør og synes en er flink! Det må man jo bare ta til seg! :) Ha ei fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Veldig kjekt å høre fra deg her inne! Jeg er ikke så ivrig på bloger selv for tiden, så får bare beklage at jeg er dårlig til å legge igjen spor fra meg.
      Ha en fin fin uke!

      Slett
  2. Så utrolig gøy! Det er vel fortjent.

    God helg til deg og dine!

    Klem
    Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk, Det var gøy å høre! Ha en riktig fin uke!

      Slett
  3. Gratulerer! Det er klart man setter pris på den slags omtale, det gir jo en kjempeboost til å drive videre! Jeg har fulgt både blogg og instagram lenge, men vet ikke om du følger meg? Uansett hei, her er jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy å høre fra deg. Svosj inn å sjekke ut blogg og insta.

      Ha en finfin kveld!

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails