onsdag 20. mai 2015

Flexa og Bohus

*sponset innlegg*


I disse dager lanserer Bohus et nytt møbelkonsept for barn, i moderne skandinavisk design, fra danske FLEXA. Sortimentet inneholder nye og spennende løsninger 
som understøtter barns behov for søvn, lek og læring. 
De tror på et solid design og den grunnleggende idé om at produktene skal vokse med barnet. 

I forbindelse med lansering av nye produkt vil jeg trekke frem 
den nye kolleksjonen Flexa Play
 Lek med farger og former er bakgrunnen for utviklingen av kolleksjonen.
Charlotte Høncke som er designer av Flexa Play ønsket å føre leken og det uhøytidelige inn i møbelet, samt at det inspirerer til å ta leken videre for barna. 
Personlig elsket jeg hele serien, og venter nå på 
noen ting som er på vei til barnerommene her i huset. 




En helt fantastisk flott barneserie spør du meg, 
og den finner du i alle Bohusbutikkene i landet.

Hva synes du?


2 kommentarer:

  1. Jeg har tittet på denne serien de siste månedene og falt pladask med én gang! 😊👍 Desverre har vi allerede barneseng og yngste er ikke stor nok heeeelt ennå til å få stor-jente seng. Men når den tid kommer er flexaplay het kandidat!

    SvarSlett
  2. så utrolig mye fint, lenge siden jeg har vært innom Bohus men ser nå at jeg absolutt må innom :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails