søndag 31. januar 2010

Lørdagsshopping!

Er ikke lenge siden vi kom inn dørene her i huset. Har blitt en lang dag for de søte små. Dagen har gått i shopping på diverse hobbybutikker. Og besøk hos min kjære bror etterpå. Ikeabesøk ble det også på oss idag. Der kjøpte jeg blant annet dette:

Et herlig fargerikt brett

Stockholm pute. Tror jeg har putedilla! Fant også ei pute som var ganske stilig, men har ingen plass å ha den, så jeg lot være for denne gang. Den så sånn ut:

Bildene er fra ikea.no

Vi skal ha dåp om en uke, så noe må handles inn til bordpynting o.l. Dette er ikke noe jeg er flink til, så tips mottas med stor takk! Kommer nok til å blogge mer om dette i neste uke. Ellers fikk jeg levert den forrige symaskinen min, og jeg fikk pengene igjen! Jippi! Så idag har jeg altså kjøpt meg en flunkende ny symaskin. Valget falt på Janome Memory Craft 5200.

Denne har over 500 sømmer, symboler og bokstaver, så dette kan bli spennende. Lurte litt på om jeg heller skulle kjøpe en litt billigere maskin og kjøpe en overlock i tillegg. Men jeg droppet det. Har aldri sydd med overlock, og vet lite om det. De visste ikke så mye om overlockmaskiner på butikken heller, så jeg får heller vente å se hvor mye sying det egentlig blir, og heller kjøpe en senere om det blir aktuelt.

1 kommentar:

  1. Fine Ikeating du har kjøpt:) Og så bra at du fikk ny symaskin! Tenker det blir produsert mye flott på den maskinen:)

    Vi skal også ha dåp om en liten måned. Har så vidt begynt å tenke på litt pynt o.l.
    Men trenger også inspirasjon! Du får legge ut det du finner:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails