tirsdag 26. januar 2010

Ny forklekjole, men irritasjon ødelegger gleden!

Da ble jeg ferdig med en forkle- eller pippikjole. Men gleden er omtrent fraværende. Fikk ny symaskin til jul, men den syr så forferdelig stygt. Jeg har vært inne en gang med den, og fikk ny maskin, men samme type. Den syr akkurat like stygt, og jeg vet at jeg vil få problemer med å få pengene igjen til å kjøpe meg en annen maskin. Jeg har absolutt ikke lyst på denne drittmaskina!! Grr! Kan ikke gi vekk noe som blir så stygt. Skal sy stikning langs kanten på kjolen, men sømmen blir så ujevn og stygg at det er ikke noe kjekt å sy. Skulle sy en annen kjole ferdig også i dag, men jeg lar være. Med en så stygg søm, ødelegger jeg kjolen. Uansett, her er forklekjolen:












Er ikke like lett å se den ujevne sømmen på bildene, men tro meg: Den er kjempeujevn!
Nei jeg får konsentrere meg fullt og helt om Landskampen i Herrehåndball så får vi håpe humøret stiger og at de Knuser Danmark!

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. uff da.. humøret steg ikke. Men kjolen ser veldig fin ut - selv med ujevn søm. Hva slags merke har du?

    SvarSlett
  2. Brother. Frarådes på det sterkeste. Tenkte å kjøpe Janome, men fikk så god demonstrasjon på denne, og ble overbevist.

    SvarSlett
  3. .. Uansett, kjipt med håndball og symaskin :), ser det ut som en kjempesøt kjole.

    - Og kjempefin blogg!
    Nå er det natta, så jeg får komme tilbake:)

    SvarSlett
  4. Du har sikkert ordnet symaskinproblemet ditt nå, men uansett.. :-) Jeg hadde samme problemet med min maskin og det viste seg at det eneste som var problemet var at den var "kresen" på tråden. Jeg må bruke samme tråd oppe og nede ellers blir det bare tull og den syr forferdelig! ;-) Guri så irritert jeg var innimellom! Det ødelegger jo hele gleden.. :P

    Men jeg må si at jeg er super-imponert over bloggen din! Kjempegøy å lese! Masse inspirasjon å hente her... =0)

    Hilsen Judith

    SvarSlett
  5. Takk for tips, men jeg hadde god tråd og lik tråd oppe og nede. HAr fått bytta til Janome maskin og den er jeg fonøyd med! Så nå er det bare velstand!

    Kjekt du liker bloggen min :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails