fredag 5. februar 2010

Fantastiske Remember Products!

Vil bare tipse alle der ute om produkter jeg syns er helt fantastisk kule! Kan hende noen andre har blogget om dette allerede, men ikke det jeg har fått med meg.

Brikke til å ha under kopp og tallerk. Fikk de til jul av mine foreldre. De hadde kjøpt de i Tyskland. De hadde også kjøpt noen brett og skåler i samme merke til seg selv som jeg falt helt pladask for.
(for ordens skyld: Jeg fikk mer av mamma og pappa enn kun disse brikkene.) :)
Merket er Remember Products og jeg anbefaler alle å ta en kikk på siden deres her.
Her er en smakebit på hva som finnes der:



Hva med noen puffer av papp? =)


Brødbrett
Ostebrett

Krukke


Fat


Kjøkkenhåndkle

Serveringsbrett


Fargerike fyrstikkesker.



Mye fint gavepapir.


Flotte tepper

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails