søndag 28. februar 2010

Søndag og Bursdag.

Bursdager er ikke vår families sterkeste side å huske. Iallefall ikke når det kommer til mannen sin side. Der har ikke jeg kontroll i det hele tatt. Satser liksom på at han har kontrollen, noe han ikke har! Så i dag var dagen komt da vi skal i bursdag, og har vi handlet presang? Neeei! For dette kom vi på i går kveld! Ligger enda etter med presanger til andre i familien. Det minner meg på at jeg må sende en forsinket bursdagsmelding til min bestemor! Hjelp! Uansett: Nå har vi fått storebror til å tegne noen flotte kort, så "hjalp" han meg med noen englebilder som ble ferdig på 1-2-3. Limet er ikke tørket en gang så det ser dere på bildene.




Veldig enkelt å lage:
Du trenger små lerret (vi hadde 10*10 cm)
Sølvnetting (vet ikke hva det heter) fåes på hobbybutikk.
Finn noen bilder du liker på nettet og print de ut på vanlig papir.

Klipp ut og lim på med decoupagelim. Jeg malte ikke lerretet først en gang.
Ble litt skjevt og ujevnt, men det får vi skylde på storebror =) he he

1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails