onsdag 15. mai 2013

Loftstue og gang.

Dere skal selvfølgelig få se kjøkkenet og spisestua av
boligen jeg har hatt en del innlegg om nå.
Det kommer i neste innlegg. 
Til da kan dere kose dere med noen godbiter av gangen og loftstua.








Når jeg er ferdig å blogge om denne boligen, 
er det stor fare for at det blir stille her på bloggen.
Akkurat nå føler jeg huset vårt er overblogget, og alle krinker og kroker er vist.
Døgnet består for tiden av 6 timers søvn, kjøre 15 min. omvei 
for å levere i barnehage, bruke ytterligere 30 min til jobben, 
jobbe, kjøre hjem igjen, spise middag, legge unger, kanskje trene litt, 
vaske klær, slappe litt av i sofaen for deretter å legge seg igjen. 
Det er vel sånn for folk flest kan jeg tenke meg, 
men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke har overskudd 
eller tid til å være kreativ eller til å blogge.
Beundrer alle de som klarer alt dette og i tillegg blogge nesten hver dag.
Hatten av...

Ha en fin dag, med eller uten tidsklemma.

4 kommentarer:

  1. Fine bilder, skikkelig fin loftstue og gang.
    Ikke greit med denne tidsklemma, og blogging skal jo være gøy så da kan det være greit med en liten pause ;) fin dag til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Lekkert!

    Huff, kjenner meg godt igjen i det du skriver. Når ungene er i seng, så skriker sofaen etter meg. Sløving der et par timer før senga kaller. Og sånn går nu dagan...

    SvarSlett
  3. Har full forståelse for det. Kjenner meg veldig igjen. Er delvis alene med tre barnehageunger, så det blir mye styr å få til alt...
    Meen koselig blogg. Håper å se mer til deg.

    Ønsker deg en fin 17. mai.
    :) Susanne

    SvarSlett
  4. Skjønner det veldig godt! Følger deg på Instagram og håper det fremdeles kommer bilder der :-) og at denne bloggen fortsetter å eksistere så man fremdeles kan finne inspirasjon her. For du har et knalltøft hjem! Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails