onsdag 22. mai 2013

Nydelig kjøkken og spisestue.

Her kommer siste innlegg fra hjemmet til Linda og familien.
Et nydelig kjøkken fra HTH, med benkeplate i corian får selskap av 
barstoler fra Arne Jacobsen og detaljer fra blant annet Vipp, String og Pappelina. 
Spisestuen består av Piet Hein sitt Ellipsebord, Syvernstoler fra Arne Jacobsen og den nydelige Copper shade fra Tom Dixon.
Se og nyt...det gjør jeg!











Jeg kunne glatt hatt alt i mitt hus! 
Og bær over med meg med enkelte bilder,
jeg klarte ikke velge bare noen, samtidig som de ikke er redigerte.
Tiden strekker visst ikke til...

Det kommer nok til å bli en liten pause her på bloggen.
En kombinasjon av ferie til varmere strøk og at jeg sjelden har vært mer blogglei, fører til denne pausen.
Det skal uansett bli deilig med ferie!

Sol og varme here we come!

10 kommentarer:

  1. akk så vakkert!
    Takk for lunsj, det var så kos!

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Dette huset er deilikat på så mange måte! Inspirerende, akkurat som du :)

    SvarSlett
  3. Drømme kjøkken!
    God tur og velkommen tilbake etterhvert ;)

    SvarSlett
  4. åååå så lekkert. Åsså den fine lampa over spisebordet. Kunne flyttet rett inn i dette lekre huset :D

    SvarSlett
  5. fantastisk fint kjøkken, som hele hjemmet til Linda:-)

    SvarSlett
  6. Jeg skulle hatt det så rent og ryddig til en hver tid. Det står virkelig på ønskelisten. Sammen med lampen. Den var kul!

    SvarSlett
  7. Liker! Sabla kul kobberlampe ;-) Og kjøkkenet fra HTH (favorittkkjeden) er lekkert!

    God mandagskveld!
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  8. Håper du finner tilbake blogglysten snart. :)
    C

    SvarSlett
  9. Nydeligt! Vet du om glassplata er i klart glass eller er det hvit folie på den?

    SvarSlett
    Svar
    1. Mener det er klart glass, men ikke 100 prosent sikker.

      Slett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails