fredag 9. mai 2014

Bukser.

Her i huset er bukser forbruksvare med stor F.
De ødelegges av hull, flekker av jord og grønske,
og det er sjelden de rekker å bli for små.
Av og til lapper jeg hullene og ignorere flekkene som aldri går bort,
men av og til må man krype til korset og kjøpe nye bukser.

Bilde fra Molo


Nå er det påfyll til poden av bukser fra Molo.
(Elsker forresten bukser med slim fit. Synes de er så kule)
Og til jenta går det i tights fra Molo og en uberkul bukse fra Noa Noa
Så håper jeg de varer mer enn et par måneder.

 Molo Angus og Molo Al Capri Chinos bukse, bukse fra Noa Noa og tighst med sølvshimmer og en i sort fra Molo.

Her er noen av mine buksetips, 
Klipp av beina på hullete bukser og lag shorts til sommeren.
Lurt triks og ofte får man kulere shortser enn det du finner i butikken.
Et annet tips er innkjøp av bukser fra Nova Star.
Hadde de hatt størrelsen jeg trenger til poden inne hos 
Sam og Sofie hadde jeg garanter kjøpt
et par av de også, da det er de beste og mest slitesterke buksene jeg har vært borti.
De varer lenge og barna kan vokse i de også, 
noe som forsvarer prisen også synes jeg. Helt geniale.
Et annet tips er at om du likte buksen fra Noa Noa så har Sam og Sofie
30 % på alt fra Noa Noa ut dagen,
så her er det kupp å gjøre.

Buksene er kjøpt hos min samarbeidspartner Sam og Sofie.

Ha en fin kveld, med eller uten bukser. 

1 kommentar:

  1. her blir det nok noen cut-offs i år, ja.
    han vokste så utrolig fort ut av buksene sine i vinter! :)

    ellers er det smale bukser som gjelder for tida, (han er bare 9 1/2, men har klare meninger om klær) , så alle som har videre / normale buksebein ligger ubrukt i skapet
    spørs om jeg ikke må til å prøve å forvandle de til smale bukser! (wish me luck...)

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails