mandag 26. mai 2014

Gull

Har du fått med deg at Kähler kommer med 
en ny farge i Omaggioserien?
Nå kommer den i gull! Helt nydelig!
Dette er en jubileumsvariant kommer kun i limited edition,
så dersom du vil sikre deg en bør du forhåndsbestille.
Jeg vet at de flere steder nærmer seg utsolgt allerede,
og det rett etter forhåndbestillingen nettopp er satt i gang.
De har tydelig funnet en hit her 
og jeg har ikke vanskelig for å skjønne hvorfor.
Jeg har i dag forhåndsbestilt min Omaggio i gull hos min samarbeidspartner Designstjerner.


Kilde: Designstjerner.no

Dersom du også vil forhåndsbetille kan du gjøre det f.eks her.

Ha en gullende fin kveld!

1 kommentar:

  1. Oh yes!
    Den er allerede bestilt, selvfølgelig:))
    Gleder meg til August ♥

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails