søndag 22. mars 2015

Tre på soverommet.

-sponset innlegg-

Nå tenker du kanskje at jeg har dratt med meg et helt tre inn på soverommet….
eller…nei, la oss ikke ta det lenger!
Vel, men min insektsfobi er det uaktuelt å dra inn trær på soverommet,
men nytt sengetøy har jeg fått.
Det heter Three trees og er fra Just by  Rikki Tikki.





At det er kjempemykt og godt å sove i, og med kult print og detaljer som sorte bånd i kantene og glidelås til lukking både i pute- og dyntetrekk, gjør at dette seiler glatt inn som mitt nye favorittsengetøy.

Ha en fin søndag og en fin ny uke!

New bed sheets from Just by Rikki Tikki.
Love it!




2 kommentarer:

  1. I love this room! It´s cosy and stylish.
    Lovely hugs
    Molly

    SvarSlett
  2. Nice ♡
    Deilig med nytt sengetøy:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails