torsdag 29. juli 2010

Jippi! Ut på tur!

Jeg er blitt invitert med på tur og jeg kan nesten ikke tro det! Jeg skal få være med på Ikeas lansering av den nye katalogen. 


Denne begivenheten finner sted i August i Sogn Kolonihage i Oslo, der Ikea har innredet flere av hyttene. Jeg gleder meg kjempemye! Jeg er helt overveldet over at jeg skal få være med. Det er noen bloggere til som har blitt invitert med og jeg føler meg beæret over å få reise med så flott selskap og så gode bloggere. Er ennå litt uforståelig, men jeg er bare Happy Pappy! ;)

Det kommer nok et innlegg etter turen tenker jeg, men til da får dere kose dere med noen av nyhetene, og noen er allerede i butikken (ifølge mine egne observervasjoner ;))





Ha en nydelig torsdag!

4 kommentarer:

  1. SÅ utrolig kult! Gratulerer :) Skjønner godt at du har valgt ut, du har jo en utrolig kul blogg - og helt tydelig sans for det estetiske! Kos deg på tur :)

    SvarSlett
  2. ahh me like! Spesiellt frukt og grønt korgene til barna.. og meg kanskje? var kule. Elsker Ikea, du er heldig som får være med! Kos deg så mye og ser frem til innlegg!

    mvh med et lekent sinn

    SvarSlett
  3. Å Så kjekt! Gratulerer, blir nok kjempetopp!
    Så den nye barneserien "live" sist uke, og var igrunn ganske kul.

    Og så er jeg enig med deg ang den lilla tapeten under her: stilig!!

    God helg! Hilsen Nina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails