onsdag 4. mai 2011

Utetid.

Vi tilbringer mer og mer tid ute,
dermed er det også på tide å friske opp litt der også.
Litt nye blomster gjør underverker.
Siden vi har valgt vekk blomsterbedd, og heller bruker krukker til å plante i,
plantet jeg og Storebror også litt jordbærplanter i noen av de.
...så får vi se om det kommer noen bær.
De dør vel innen uka slik som de fleste andre plantene jeg har med å gjøre. ;)


Jeg mangler også desperat en putekasse til å ha putene til utemøblene i.
Den må være stor, for det er en del puter,
og per dags dato når 14 stk puter skal bæres opp og ned fra kjelleren, inn og ut av huset,
blir det sjelden til at vi gidder bryet med å ta de ut hver dag det er sol.
Ikke vil jeg spandere rundt 5000 kr på en stor, høy putekasse i  brun rotting
som jeg ikke synes passer inn heller.
Får vel se om vi får mekket til noe selv en vakker dag.
Tar gjerne i mot tips her også! ;)

Ha en strålende dag!

9 kommentarer:

  1. Sukk, nydelige huset... Og blomstene! :D

    SvarSlett
  2. For noen flotte bilder av hus og blomster!
    Akkurat idet vi nesten har bestemt oss for å male huset hvitt istedenfor grått, ser jeg dette bildet, og tenker at jammen er grått fint likevel!!!
    Eller fint har jeg jo alltid syntes det er, men mørk grått er tryggere enn lys grått, og i et byggefelt ved sjøen med nesten bare hvite hus, skiller det seg sånn ut...
    Haha, ikke meningen å fylle kommentarfeltet ditt med mine verdensproblemer:)

    Du, de krukkene dine husker jeg fra i fjor!
    Og de er jo helt perfekte!!!
    Hvor var det nå du kjøpte de?
    (Tipper jeg ikke finner de dette året, men går jo ann å sjekke:))

    Putekasse ja....
    Det trenger vi også.
    Regner med at det er til putene til rottingmøblene?
    Jeg så et bilde for en stund siden, der noen hadde laget en kombinert benk / putekasse.
    Det høres jo veldig praktisk ut! Kunne godt tenke meg noe slikt, så hadde vi fått sitteplasser i tillegg!
    Men det tar jo litt plass...
    Et alternativ er plasttrekk som kan tas over møblene. Men vet ikke hvor tett det holder i skikkelig regn og vind?

    Håper kvelden din er fin!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så fint dere har det!! Nydelig fint hus - og jeg må også kommentere fargen. Hvilken gråfarge er det? Det er nettopp en slik jeg ser for meg på vårt! Vi skal testmale dukkestua mørk grå først for å se om vi liker det ;)

    SvarSlett
  4. ååå superfint hus altså, og de pottene var bare lekre. hvor hen har du kjøpt de? klem line

    SvarSlett
  5. Wow! for en superfin uteplass! skjønner problemet med putene... putekasse i plastikk e jo ikke fint!! spent å se hva du finner på av løsninger:)

    SvarSlett
  6. fin uteplass:) Liker stilen, blomstene og fargene:)
    Klem Trine.)

    SvarSlett
  7. For et flott hus! Lyst og hærligt!

    Vårhilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  8. Kjempefin uteplass :)
    Gleder meg til vi skal få tak i noen fine utemøbler til neste år ;)
    Har ikke Plantasjen eller Ikea sånne putekasser i tre som ikke koster allverdens? Kan jo evt bare beise/male de...

    klem

    SvarSlett
  9. Så fint det var å se utsiden på huset ditt. KJempe fint jo! Ønsker flere bilder av hus og hage!!:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails