søndag 25. mars 2012

Vinneren er....

Her har helga og det fine været vært veldig godt utnytta....eh
Husvask i to dager med vask av vindu, vegger, gulv og MYE rydding.
Tror aldri huset har vært så reint.
Skikkelig vårrengjøring.
Deilig å være ferdig...eller jeg har å sortere og rydde i skapene igjen.
Jaja deilig å ha komt så langt...
Nå burde jeg benytte anledningen til å ta bilder av herligheten,
men det er jeg for sliten til.
Nå skal resten av kvelden nytes med beina høyt.



Så ser jeg at jeg har rundet 200.000 besøkende på bloggen.
Det er jo kjempestas.
Burde jo hatt et lotteri i det telleren rundet 200.000,
men jeg glemmer å følge litt med også.
Uansett er enda et lotteri på veg.

Nok pjatt!
Trekningen av putelotteriet skal avgjøres.
Puten er det den flotte nettbutikken Høstbarn som sponser.
Har du ikke tatt deg en titt der inne anbefaler jeg deg å gjøre det.
Nå har jeg telt altså lodd til den store gullmedalje.
Og vinneren er:



Gratulerer Kristin!
Og hun ønsket seg denne puten:
Send meg en mail med adressen din, så kommer puta hjem til deg!

Hva har dere benyttet helga til?





7 kommentarer:

  1. Åh, gratulerer til Kristin - superheldig!! :)
    Ble litt misunnelig på den vaskingen din ja ;) Vi har nytt godværet og vasket x antall maskiner med klesvask innimellom ;)

    Mari

    SvarSlett
  2. gratulerer til Kristin:)
    Vi har rydda og vært på skitur:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  3. Ja, gratulerer til Kristin...særs fin pute assa!!

    Husvask er no herk, men som du sier, så er det jo deilig å endelig få det gjort...jeg har ikke enda fått det endelig gjort ;)

    Ønsker deg en finfin uke!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til Kristin! :)
    Klem Wildflower

    SvarSlett
  5. Hurra for den heldige vinneren!

    Pakken fra dere dukket opp i dag! Jeg har ikke ord, tusen tusen takk! Det var helt, helt unødvendig, men jeg ble såå glad! Hurra!
    Så snille og gode dere er mot meg.

    Fin ukesstart!
    klemklem

    SvarSlett
  6. Jippi jippi jippiiiii! :)
    Så kjekt å vere den ultraheldige vinnaren av denne fine utlodninga :) Puta skal få hedersplass på vesle Emil sitt rom om tid og stunder :) Han må jo få sove ved sidan av mamma nokre månader til ;)
    Misunner deg den husvasken.. Her har vi hatt den fjerde barnesjukdommen på besøk i helga, og kaninene i krokane formeirar seg styggeleg raskt. Huff :)

    Ei riktig god veke til deg og dine :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails