torsdag 9. august 2012

IKEA 2013

I går var jeg på lansering for den nye IKEA-katalogen.
Der traff jeg mange andre koselige bloggere 
og vi fikk en god økologisk lunsj,
samt at det var workshop for de som ville være med på det.
Fokuset for året 2013 er å skape forandring med tekstiler,
og at rustikke tradisjoner og etniske detaljer skal prege høstens hjem.






I ammetåka ble kamera glemt, så bildene ble tatt med mobilen

Jeg liker godt å skape forandring med tekstiler, 
og jeg har brukt en del IKEA-tekstiler til nettopp dette.
Flere av bildene mine i forrige innlegg viser det. 
Den prikkete grønne stolen er trukket om med stoff fra IKEA, 
og kjolen til vesla samt den gule prikkete puta er også stoff fra IKEA. 

Siden jeg har to uleste interiørblad og en IKEA-katalog som jeg har såvidt skummet meg gjennom, gleder jeg meg til å sette meg ned med disse og en kaffe latte....når enn det måtte bli.


Ha en god natt!

7 kommentarer:

  1. Det så kjekt ut:). Jeg har vært på IKEA i dag faktisk og småshoppet litt:).

    SvarSlett
  2. Hei ja, jeg så det var mange damer med kamera og også et noen med babyer med seg. Jeg visste ikke hvem noen var før jeg nå skjønner at jeg kjenner litt til en av de iallfall! Alle bloggere burde gått m skilt så man kunne hilst på hverandre:-)
    Jeg har nå vært på IKEA siden lanseringen, som "kreatør", og kost meg med å være kreativ og å sy på småsaker som kan gis bort av IKEA. Spennende utfordring, og heldigvis har det ikke kommet altfor vanskelige spørsmål/oppgaver.

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Lanseringen til Ikea må jo være rett i din interesse. Når jeg tenker tekstil, så tenker jeg ofte på deg ;) øhh, eller du skjønner hva jeg mener :)
    Det passer god til deg ihverfall :) Tenker du sikkert fant masse du likte.
    Fikk ikke anledning jeg da, så får heller nyte katalogen og bildene :)
    Håper du koser deg i permisjon :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  4. Syns du klarte deg bra uten kamera jeg. Liker de blåfargene. Tenker dere koste dere. Her var dagen fullbooka så jeg måtte fint bli hjemme.

    Kos deg med kaffi og gode blader:-)

    SvarSlett
  5. Gleder meg til forrandringer!!! :-) Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  6. Gleder meg nå enda mere til IKEA katalogen kommer i posten.... og ikke minst til å ta en tur til varehuset!
    Må si at bildene var riktig gode selv tatt med mobil!!
    Fineste krakkene til KUPP pris 39, må nok ha et par slike som kan lett trylles frem til fullsatte bord... ;o)

    Ønsker deg en flott helg, kos deg i finværet, kanskje du rekker igjennom bladene og får nytt kaffien før den blir kald ;o)

    SvarSlett
  7. Dette såg spennande ut. Takk for koseleg kommentar på bloggen min. God helg.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails