mandag 5. august 2013

Fin design.


Da jeg var på interiør- og boligmessen i Bergen i fjor, snakket jeg litt med Caroline Olsson.
Hun er en norsk designer som hadde egen stand på messen. 
Hun har designet utrolig mange fine ting 
som du kan se på siden hennes her.
Jeg falt pladask for Turn-lampen som hun hadde med seg til Bergen.
Hun hadde på det tidspunktet ikke funnet noen til å produsere den, ettersom jeg forstod.
Derfor var gleden stor da jeg så de inne blant nyhetene til Bolia.
Så stas!


Elsker preget lampene har av den gode gammeldagse sløydbenken, 
og kjenner nesten lukta fra sløydsalen bare ved å se på bildet.

Ellers har jeg også plukket ut noen andre små favoritter blant nyhetene hos Bolia.


Mye fint, og dette er bare noe av det!

Så du noe du likte?

2 kommentarer:

  1. Det er så masse fint og ønskelista er laaaang,Hihi:)kjempestilig lampe!
    Nyt dagen:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Her var det masse fint!
    Lampene likte jeg godt, men jeg falt litt ekstra for kommoden:-)

    Klem fra Anne/ mine fiine

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails