onsdag 6. november 2013

Motorikk med estetikk

Jeg har en ting for barnerom, 
og disse kule formene fra bObles har jeg likt lenge, 
og jeg mener de passer perfekt på barnas rom.
Jeg har vurdert å kjøpe en eller to av disse lekedyrene,
men siden jeg aldri har komt over de i butikk,
så har det liksom aldri blitt.



Nå tenkte jeg at jeg skulle tipse om en plass du kan få de på nett.
Jeg har blogget om Dubuy.dk tidligere,
et nettbutikk med et helt supert utlvalg og utrolig mange designfavoritter.
Nå skriver jeg dette innlegget i samarbeid med de.

bObles har mange forskjellige former som en kan nytte som
et møblement, pynt eller det morsomste av alt; lek.
Når barna leker med disse får de også trent opp motorikken, 
noe som den gamle gymlæreren i meg synes er utrolig viktig :)
bObles har også lamper og veggdekorasjoner dersom du er på jakt etter det til barnerommet.


Foto er hentet her. 

Kanskje det blir noen lekedyr under juletreet i år,
Den som venter får se.

*innlegget er sponset*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails