lørdag 8. februar 2014

Brrooom broom

De små trenger stadig nye klær og nytt utstyr.
Vi har flere matbokser som synger på siste verset, 
og derfor var det godt å få denne 
fine traktormatboksen fra Blafre i hus.




Klær slites og vokses ut av hele tiden så da må også fornyelser til.
Herlige gensere i Mini Rodini og FUB, samt nydelig kjole fra Molo og heldress fra Noa Noa.
Alt dette finner du hos min samarbeidspartner Sam og Sofie.
Lypsylene er også etterlengtet nå om vinteren.
Disse fra Eos er en absolutt favoritt her i huset.
De og mye annet fint finner du hos Designstjerner.


Ha en finfin helg!

7 kommentarer:

  1. Så fin den kalendaren var, kor har du kjøpt den ? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er fra Hay. :) Lobeliadotno finner du den tror jeg

      Slett
  2. Så kjekt å få ting til de søte små :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, disse tingene er kjøpt, og jeg merker jeg er fæl til å kjøpe mer til de enn til meg selv. Det er liksom litt gøyere å handle klær til de små. ;)

      Slett
  3. Den matboksen er så kul!

    Håper alt er bra med deg, Eline!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails