torsdag 8. april 2010

Moods og ny bokstav.

I påskeferien fikk jeg (som alle andre interiørbloggere har) en bokstav med meg hjem. Det ble en knallgul W siden etternavnet vårt begynner på den bokstaven.

Har midlertidig fått plass på bildehylla på kjøkkenet.

Så i går gikk jeg forbi en skobutikk, og der var det dekorert med et flott papir fra Moods of Norway, siden de hadde en egen stand med sko herfra. Syns papiret var kult, så jeg gikk liksågodt inn og spurte om de solgte det. Nei, det gjorde de ikke, men jeg kunne få gratis! Så hun samlet sammen papir fra tomme moods-skoesker, så fikk jeg det! Rar, jeg? Ha ha ja det kan en si! Papiret var litt tynt, men får sikkert bruk for det ;)


Ha en fortreffelig kveld! Det skal jeg! Ut å spise med noen venninner! :)

2 kommentarer:

  1. Wow! Så heldig du var da - synes papiret var kjempekult! Blir spennende å se hva du vil bruke det til. ;-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hva papiret blir brukt til! Var jo ganske stilig =)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails