fredag 18. juni 2010

Jeg har fått Award!

Føler meg beæret over å ha fått award fra både Shinedesign og Ka du trur? To flotte blogger som er verdt et besøk!
Shinedesign med mye insiprasjon, lure løsninger og mye fint å hvile øynene på. Ka du trur er på sin side en utrolig fin blogg med flotte og inspirerende interiørinnlegg, og for ikke å glemme den herlige lille jenta Tuva som du blir litt kjent med. Du kan også få lese om adopsjonen av Tuva i en egen adopsjonsblogg! Veldig gripende og rørende synes jeg!


Med denne awarden skal jeg fortelle 7 ting om meg selv, eller 7 ting jeg ønsker meg. (ser ut som om det er litt ulik praksis når det gjelder dette.)

Her kommer altså sju punkt som helt sikkert er suuuperinteressant å vite om meg ;)

1. Jeg har fall i håret.
2. Jeg har fått begge lillefingrene ut av ledd. (Den ene drog jeg på plass selv)
3. Jeg liker ikke gå til legen. (skjønte du kanskje på forrige punkt ;))
4. Møtte mannen min på Lærerskolen.
5. Er kanskje litt "guttete" og foretrekker action og krim fremfor f.eks. Sex and the city og diverse andre jenteserier og filmer.
6. Jeg ønsker meg...at det å begynne i ny jobb (på mandag) går mest mulig smertefritt ;)
7. Så ønsker jeg meg en sommer med mye sol og varme, selv om jeg ikke liker å sole meg. Er for rastløs ;)

Så skal jeg sende denne prisen videre til 7 andre fantastiske bloggere. Det har jeg problemer med siden det er mange flere en 7 jeg vil gi den til. Så har mange sikkert fått den fra før i tillegg. Så derfor gir jeg den til alle de som er innom her, så kan dere ta den med dere om dere vil! ;)

Ha en strålende helg, og ferie for de som går ut i ferie nå...heldiggriser!

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig anbefaling av bloggen min, og lykke til i ny jobb på mandag! Ønsker deg en fantastisk helg i mellomtiden. :)

    SvarSlett
  2. Heisann,
    Inspirert av bla deg, så har eg laga ein give-away på bloggen min kor du kan velga mellom 34 vesker hvis du vinne. Siden du sa du likte veskene, så måtte eg nesten gi beskjed te deg syns eg ;o)

    God helg videre!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails