onsdag 9. juni 2010

Stillben

Jeg er ikke med i NIB fordi jeg blogger om litt mer enn bare interiør, og da føler jeg ikke at jeg kan kalle meg en ren interiørblogger. Men Etter inspirasjon fra dere andre velger jeg også å legge ut et stillebensbilde.
(Prøvde meg på Collage i photoshop, men det ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Må nok øve litt mer!)

Til en forandring...lite farger. Bare hvitt og enkelt!

Takker for alle fantastiske kommentarer dere legger igjen!
Det gjør bloggingen ekstra kjekk!

1 kommentar:

  1. Så fint det var!
    Enkelt, rent og pent:)
    Jeg er forresten medlem i Nib, selv om jeg langt ifra er en rendyrket interiørblogger! Ligger bare under rollen for "hverdagsliv" eller hva den nå heter:)
    Gleder meg sånn til å se alt det fine du skal sy av stoffene dine!
    Måtte se bildene på innlegget ditt en gang til nå. Bare for å minne meg selv på hvor misunnlig jeg er:) hihi:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails