lørdag 18. oktober 2014

Vinterklær

Vinteren nærmer seg med stormskritt,
og jeg kjenner allerede behovet for litt varmere sko og jakker.
Som regel kommer barna først når jeg tenker på slike ting,
og i år er heller intet unntak.
Dresser, jakker og vintersko…
for å si det slik, bruker jeg mye mer penger på klær til barna enn til meg selv.
Men så vokser jeg (heldigvis) ikke ut av klærne mine hvert år heller…
(Det skulle tatt seg ut.)





Det har snart blitt en tradisjon med dresser fra Molo her.
Men jeg er så fornøyd, så derfor gikk jeg for disse i år og.
Vinterskoene fra Bisgaard var også en suksess,
så vi håper det blir like stor suksess i år.
Vi kjører kanskje litt fine vintersko,
men her brukes de både til barnehage og fint.
Blir de stygge i barnehagen, så får det heller være.
Når det er skinnsko med ullfor, vet jeg iallefall at det er tørt, godt og slitesterkt.
I år ble det jakker fra Mini Rodini.
Første gang vi prøver ytterklær fra dette merket, 
så jeg kjenner jeg er spent på kvaliteten der.
Håper jeg ikke blir skuffet.

Alt dette har jeg kjøpt hos min samarbeidspartner Sam og Sofie.
Og dersom du også trenger nye vinterklær eller andre klær til barna dine,
får du 20% avslag på ordinærpriser ved å benytte deg av denne linken.



Elvis has left the building

Ha en riktig fin lørdag!

1 kommentar:

  1. Ja, det er litt av en investering når det lakker mot vinter. Jakker, bukser, dresser, sko, mere sko, votter, luer, ull, ull og ull. Men hver årstid har jo sin sjarm. Likte godt de støvellettene, de hadde nok falt i smak her i huset også. Fin søndag til deg og dine.

    psst! Kom å bli med på give away på bloggen min :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails