søndag 16. november 2014

Gjesterom.

Gjesterommet var et rom som ikke var særlig koselig.
Det bar preg av å være oppbevaringsrom samtidig som gjesterom,
derfor trengte det så sårt litt oppfriskning.

Som tapet, tenkte jeg først å gå for et macrobilde jeg har tatt selv.
Siden formatet ikke ble helt riktig i forhold til veggen,
falt valget på en annen tapet.
Litt vågal, men jeg liker den.

Tapeten har jeg fått av Photowall.
Du finner utrolig mange fine tapeter hos Photowall,
og om du mot formodning ikke skulle finne noen du liker,
kan du lage din egen.





Nå har jeg ikke kjøpt noe nytt på dette rommet,
så utenom tapeten er alt ting jeg har fra før.
Ble litt mye mønster, så ser jeg kanskje skal roe det hele ned med et annet ensfarget sengesett,
ellers er jeg ganske fornøyd med resultatet.

Hva synes du?

*Innlegget er i samarbeid med Photowall*

Our Guestroom was more of a storageroom than a guest room and
it really needed a shining and a redecoration.
I got myself a new wallpaper from Phoptowall,
and I'm so pleased with it.
I guess it is too much patterns in the room right now,
but when i change the linen to black ones,
I think it will turn out just fine! :)

What do you think?


6 kommentarer:

  1. Du må beholde sengetøyet, det er perfekt til bilde!

    SvarSlett
  2. Det ble virkelig kult!! JA, behold sengetøyet slik det er, var perfekt! :-)

    Takk for god inspirasjon!

    Hilsen fargehverdag Gina

    SvarSlett
  3. Tænkte at jeg skulle skrive at rummet er rigtig cool, kan se at det har du jo også fået at vide i flere andre kommentarer :) Men jeg synes kort og godt, at rummet er COOL !!!

    SvarSlett
  4. Dette ble jo fantastisk kult!
    WOOW:))
    Elsker alt, bilder, stylingen, fargene - herlig:)
    Og så kult med slike fototapeter:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails