lørdag 7. februar 2015

Innetid og kos.

Med det været man har på denne tiden av året,
blir det en del innedager.
Da er det godt å kose seg av og til.
Vi koser oss med dette nugattibrødet.



Nå venter vi bare på å få kaffi oppi koppen ;)

Fremgansmåte finner du om du googler nutella chocolate star bread.
I den oppskriften bruker de pizzadeig, men jeg brukte en mer søtdeig.
Dette smaker utrolig godt, er lett å lage, og veldig dekorativt den lille tiden det får ligge i fred.

Ha en riktig fin helg!

In this time of year it is a lot of bad weather,
then it is cosy to be inside enjoying good food.
This chocolate star bread is easy to make,
and it's really good.
Google nutella chocolate star bread to find recipe.

Have a great weekend!

3 kommentarer:

  1. Mmmm, det så godt ut ♡
    Og så fin som den var:)

    SvarSlett
  2. For en nutella addict som meg, så det der helt magiskt ut! YUM!
    Bra du ikke var naboen min *ler*


    ps! Etter at jeg migrerte bloggen funker ikke linkene som tidligere funket på blogspot sin bloggroll. Hvis du har tid og lyst så er den nye adressen for blogroll updates http://fabelaktive.com/feed :) Jeg blir veldig glad om du tar deg tid til å oppdatere.

    klem

    SvarSlett
  3. Mmm, det så veldig godt ut! Har forresten planer om å kjøpe meg noen Masters-stoler i dag, som ekstrastoler til det nye spisebordet. De er så kule....

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails