søndag 22. februar 2015

Slaraffenliv.

Stua vår blir flittig brukt.
Kanskje den blir brukt mer enn den skal,
med tanke på at det egentlig alltid er ett eller annet som burde blitt gjort…
Jaja, når en er i vinterferiemodus og har sykdom i hus, 
er det helt greit med litt slaraffenliv. 




Ha en riktig fin søndag og en fin ny uke.

We spend a lot of time in our living room.
Maybe more than we should, since it's always something that 
needs to be done somewhere.
I guess it must be lazy living when there's sick kids in the 
house and a winter holiday.

4 kommentarer:

  1. For en herlig stue du har! Skjønner godt at dere henger endel der, for å si det sånn, hehe! DIGGER stilen din, og skulle ønske jeg hadde både lampa og Haystolene i mitt eget hjem. God ny uke til deg. Her males det tak til langt på natt i dag. Hilsen fra Skien.

    SvarSlett
  2. Det er blitt såå fint hos deg altså <3

    Stor klem til deg, fina!

    PS! etter at jeg skiftet plattform på bloggen, så oppdateres ikke feeden min på din bloggroll. Vil du fortsette å få oppdatering hver gang jeg poster ett innlegg, trenger du å oppdatere bloggadressen min til http://fabelaktive.com/feed

    SvarSlett
  3. herlig stue. for tiden blir det mye henging i stuen her også, litt for mye sykdom i år synes jeg. Det var på ann for min del og nå for 9-åringen sin del. kjedelig.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails