mandag 18. januar 2010

Mine første sydde plagg 2

Ja, da har jeg fått tatt bilde av alle plaggene jeg har sydd til nå. Også de helt første. Den første buksa jeg sydde sammen med mamma, for å lære å sy, er fremdeles favoritten. Syns stoffa vi har brukt er så fine. Det gule stoffet er gammelt retrostoff som mamma har fått i fra min bestemor. Legger ut et bilde tatt med blits og ett uten. Er den mørkeste lillafargen på det første bilde som er mest lik originalen, men det gule, blomstrete stoffet er mest lik på det andre bilde.

Da jeg skulle prøve meg selv, startet jeg med å sy bukse, for det var det letteste. Buksene ble så som så, men jeg var stolt over at jeg i det hele tatt hadde fått til noe som lignet en bukse.
Likte godt det røde eplestoffet, så jeg har også et likt i limegrønt som jeg fikk mamma til å sy noe av. =)


Denne grå buksen er jeg ikke helt fornøyd med. Skulle hatt orange eller rød ribb så den ikke ble så blass, men hadde ikke det i den lille stoffsamlingen min.

Det var litt av de første plaggene jeg prøvde meg på, så håper jeg at sygleden ikke gir seg, men fortsetter slik at jeg kan lære meg enda mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails