søndag 24. januar 2010

Nytt arbeid!


Da har jeg vært å kjøpt nytt garn som betyr nytt arbeid til mamma. Resultatet kommer kasnkje i et innlegg senere. Ellers har mamma lagt litt av hvert de siste dagene, og her kan dere se resultatet:


Denne kjolen fikk hun stoff av meg for å lage. Det var før jeg var i full gang med å sy selv. Uansett er det greit å være to som syr. Så kan det bli dobbelt så mye klær. Tror alikevel ikke lillejenta får tid til å bruke alt. Vi får se. Kan kanskje sy til bursdagspresanger o.l.

Bukse sydd av stoffrester

Bukse til storebror.

Tunika og joggebukse til.

Styggkul monsterbukse i ull til å ha i barnehage. Strikket av garnrester. (Hun var ikke helt fornøyd med øynene, men jeg bryr meg ikke, er en bukse til å ha under vinter- og vårdress. Ikke nøye da.)
Det var det for denne gang.
Denne bloggen begynner vel snart å handle mer om mamma enn mine interesser...he he

4 kommentarer:

  1. Så kul monsterbukse!! Jeg har strikket en jeg og, til Lille HjerteGull i magen, men har ikke fått montert den ennå:(

    Artig og følge den nye bloggen din, leste "Husbygger i Klepp" med glede!

    Hilsen Fruen (fra byggebolig.no)
    Ta gjerne en titt innom bloggen min:)

    SvarSlett
  2. Så koselig å høre. Skal ta meg en titt på bloggen din og masse lykke til med den lille i magen! =)

    SvarSlett
  3. Kjempekul! Hvor har du mønsteret fra?

    SvarSlett
  4. Mønster til de sudde klærne er fra Elsebet Gynther sin bok fra 60-70-tallet. Mamma hadde den fra hus sydde klær til oss når vi var små, men de selger den enda. Monsterbuksa tror jeg mønster ligger på nettet. Vet ikke hvor mamma fant det.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails