onsdag 2. mai 2012

Jeg ser prikker...

...i gangen.
En ny Pappelinamatte er kommet på plass i huset.

Det var kun denne som ble med meg hjem
fra bloggtreffet hos Ølen Møbel.
Tror jeg må være den eneste interiørbloggeren som ikke er
hodestups forelsket i alt fra Tine K.
(Er det lov å si høyt?)
Får det ikke helt til å passe inn her i huset.
Jeg liker nok stilen som er hakket mer strammere og moderne.
Men selvfølgelig har de mye annet fint enn bare Tine K hos Ølen Møbel,
som f.eks. puter og sengtrekk fra By Nord, Acapulcostolene,
Gubi og Jièlde for å nevne noe,
men av og til må man begrense seg...uheldigvis.
Jeg har nemlig en stor pakke på vei i posten som har tatt
mesteparten av møbelbudsjettet for en stund...
 Vent å se...




Jeg er veldig fornøyd med den nye matta.
Nå mangler bare en dørmatte i samme sort.
Denne runde fra Ikea får duge så lenge.
Den er forresten ikke så ulik i fargen som det ser ut som på bildet.

Nå skal resten av kvelden nytes.
Jeg er helt utslitt i dag etter gårsdagens raid ute...

Ha en strålende kveld!




18 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint! Gleder meg til å se hva du har på vei i posten. Klart det er lov å ha ulik stil, livet hadde vært veldig grått ellers :)

    Klem

    SvarSlett
  2. kult det blei :)

    henriette

    SvarSlett
  3. KJEMPE STILIG!

    Skjønner hva du mener med Tine-K sine ting. Det er ikke alt jeg heller vil ha inn hjemme. Mine valg faller på det strammeste hun har.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei og takk for sist!
    Fikk i grunnen ikke snakket med deg så mye, men det får vi ta igjen neste gang ;)
    Digger matten din (og jeg har den i grått/hvitt).
    Mange andre herlige, røde detaljer hos deg også.
    Heldig du som får det til å funke med rødt, det gjør så absolutt ikke jeg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Så fin matte! Passet kjempegodt! Jeg har akkurat fått hjem tre stykker i ulike farger og størrelser. Kjempefornøyd!
    Viss du trenger flere så selger Bryne Rør Pappelina i sin nye flotte butikk på Håland:-)

    SvarSlett
  6. Du er nok ikke aleine om å ikke handle tine k. Jeg for min del kommer ikke riktig overens med keramikk, sjøl om jeg liker designet supergodt!
    Kul matte. Tøft med rødt! Kult at tur tørr, jeg er litt feig av meg og ville sikkert kjøpt noe ultranøytralt;) hehe..

    Gratulerer med dobbelside i avisa! Så moro!

    Vil kroppen din du! Vel fortjent etter en strabasiøs gårdag! Imponerende!

    Ha en strålende kveld:)
    Klemklem, Fruen i Nord

    SvarSlett
  7. Så fint det ble!!
    Jeg er så fornøyd med dørmatten jeg kjøpte også.

    Jeg får ikke tinek sitt til å passe inn hos meg heller, men det hadde jo vært kjedelig hvis alle skulle hatt det samme også :-)
    Ha en flott dag i morgen!

    SvarSlett
  8. Haha! Jeg måtte google TineK. Så mye bryr jeg meg! :D
    Spenstig matte! Og digger den puta!
    Hold på din egen smak du. Syns det er viktigere enn å havne i samme bås som alle andre. Det er alt for lite farger i de norske interiørbloggene, syns jeg!

    SvarSlett
  9. Det er godt at du sier akkurat det!!
    Jeg har litt TineK - men får det ikke til!!
    Tøylampen til TineK hadde bare blitt helt malplassert hjemme hos meg - men jeg ser jo at den er fin i sitt rette element!!

    Så nå har jeg bestemt meg for at jeg må bare lande på det som passer inn.
    Tror at du og jeg har litt samme smak :)
    Pappelina er bare supre tepper - kult med rødt hos deg!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  10. Kul matte! Jeg eier ikke en eneste en Tine K-ting og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Liker det litt "strammere" jeg også.

    SvarSlett
  11. De teppene er dritkule!
    Ingen bombe for meg at du ikke digger TineK:))

    SvarSlett
  12. Klart det må vera lov å ikkje lika TineK, hahaha :) eg har det på samme måte med dei nye bokstav koppane, er ikkje så begeistra for dei egentlig, og ferm living f. eks. Men det er jo det som er så bra med smak - at den er forskjellig :) Dvs eg synest det er heilt greit, men ikkje noko som eg ville hatt heime.

    Torsdag, snart fredag - puh!

    SvarSlett
  13. Tusen takk for sist! Kjekt å sjå teppet i bruk! Veldig stilig med raude innslag! Ha ein kjekke kveld! Ein liten mann som ropar på mammamelk! Å eg så skulle oppdatera bloggrollen min... :-D

    SvarSlett
  14. Heisann:) Og takk for sist! Så stilig matten fra pappelina blei sjå deg,stod leeeeenge sjølv med ei i handa ( den brune med stjerner) men er liksom litt vanskelig å handla inn til eit hus som ennå ikkje er ferdig.... Vanvittig flott hus du har, og så krativ du er, legger meg til som følger:))) Ha ei goe helg. Klemmen Ann Helen

    SvarSlett
  15. Så stilig! Ikke bare matta, men også den lille veiviserputa i stolen - kult! Vi har faktisk akkurat den samme fargekombinasjonen i gangen vår. En sånn matte hadde gjort seg der! :)

    SvarSlett
  16. Så stilig gang, jeg har samme pappelinamatter, men i grå. Er egentlig enig med deg angående Tine K, men det er fint hos andre:)
    Klem

    SvarSlett
  17. Hei :) Du er nok ikke den eneste som har fått litt nok av Tine K. synes det blir litt masse når "alle" bloggerne har det. Synes det er fine ting da, men ikke så spennende når alle andre har det! :)

    Fin blogg forresten :D Kommer nok innom her ofte!

    SvarSlett
  18. Hei :) Du er nok ikke den eneste som har fått litt nok av Tine K. synes det blir litt masse når "alle" bloggerne har det. Synes det er fine ting da, men ikke så spennende når alle andre har det! :)

    Fin blogg forresten :D Kommer nok innom her ofte!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails