torsdag 17. mai 2012

Vel overstått...

...17. mai.
Glad jeg nå har fått joggebuksa på og sitter godt til rette i sofaen.
Og jommen tror du ikke det ble litt "kakelaging"
og provisorisk pynt på trappa også.
En smule seint ute til barnetoget klarte Storebror å snuble
i den første sølepytten vi passerte.
Flagg dyppet i søle og en stk. gråtende gutt med våt bukse.
Opp og stå. Flagget opp! Hipp hipp...



Klarer så vidt å skimte beina mine nå...hoho sjarmerende tjukk?

Jeg var ikke ferdig sminket og håret var ikke fikset noe særlig.
Slikt kan vi gjøre en annen gang.
Så etter en tidlig, kald og våt opplevelse i tog, reiste vi hjem i varmen.
Vi laget oss frokost, og jeg fikk stellet meg ferdig samt lagd en kake.
Eller er det kake? Lettvint var det iallefall.
Du finner oppskriften her.
Så var det samling på bygda med fisking, kappspringing og isspising.

En tradisjonell 17. mai i år også!

Gratulerer med dagen!

12 kommentarer:

  1. hi hi høres ut som en herlig 17. mai, og bildene var herlige syns jeg. kult teppe! og kakedesserten din så super god ut - må testes ut!!
    her er også godbuksa tatt på og jeg nyter stillheten med jenteserier på tv mens mannen er på jobb og ungene sover....deilig.
    hipp hipp hurra!!

    SvarSlett
  2. høres ut som en herlig 17.mai som minner veldig mye om vår :)

    fine bilder, ha ein fin kveld :)

    Vi har gavedryss med fine tinek premier på gang, og det kommer mer. Kom og bli med :)

    henriette

    SvarSlett
  3. Herlig bilde av deg!!

    Gratulerer med dagen!

    Klem

    SvarSlett
  4. haha..digging you.
    selv er jeg litt glad for at 17.mai er over, stas med barn i toget (igjen), men det er og blir et slitsom dag, synes jeg.

    god helg!

    SvarSlett
  5. Kule bilder!! Ha en flotters kveld!

    SvarSlett
  6. Så uflaks med et ublidt møte ed vannpytten, men det ser da ut til at dere fikk en flott dag allikevel :)
    Ha en deilig helg :)

    SvarSlett
  7. Kult bilde av kalde føtter!!!
    Jeg så deg i toget!! :)))
    Sto på sia jeg - mine går selv nå!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  8. Haha e det ikkje typisk. Stakkar godgutten, ikkje kjekt med våte buksa. Fyttigrisen for et vær det har vore hima. Hadde det vært mulig så kunne eg sendt over 20 grader herfra. Me var på sjømannskirka i 41 grader, og det var heilt andre ting enn regn som rant nedover beina:) Dagen blei avslutta med tre rettars på Burj Al Arab med resten av Dubais nordmenn. På mandag drar eg til Karama forresten på veske shopping. I will keep you informed;)

    SvarSlett
  9. hihi, det er ikkje alltid ting går som smurt, men det ordnar seg oftast :)

    takk for din fine kommentar, og håpar kaka smaka ;)

    fin dag til deg!

    SvarSlett
  10. Du skriver så morsomt, jeg digger bloggen din. Spesielt når du kommer med festlige skråblikk ;)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails