tirsdag 29. mai 2012

Redebygging...

Når man ikke har noe ledig barnerom å ordne til,
får en ta det igjen på klesfronten.
Neida, det har faktisk ikke blitt så mye shopping av babyklær,
siden hun kan arve av Vesla.
Jeg la likevel inn en bestilling hos min fine sponsor Høstbarn da jeg
fant ut at jeg trengte litt i str. 56.
 Utrolig greit med nettshopping!
En slipper å vagge rundt i butikker med kynnere
og leite etter noe en liker.
En kan heller sitte i sofaen med en behagelig shorts,
og klikke inn bestillinger mellom de sure oppstøtene.
Sjarmerende!

Hos Høstbarn finner du utrolig mange pene barneklær, og litt interiør,
blant annet de populære bokstavkoppene og mye fra Ferm Living.

Jeg falt for disse klærne:





Body fra Katvig med antydning til puffermer.
Kjolebody fra Mini A Ture og en heldrakt fra samme merke.
Nydelige!

I tillegg kommer klærne fint innpakket med slikkepinner til barna,
kosedyrpplaster, kort og finfin hårpynt.

Nå må vi bare ordne alt det andre...hehe
Ha en finfin tirsdagskveld!

Noen som vet hvorfor bildene er blitt så kornete?
De er ikke slik før jeg legger de inn i bloggen...

10 kommentarer:

  1. Det er genialt med nettshopping ja! Litt skummelt bare for visa-kortet innimellom, for det er jo så enkelt! ;)
    Det var mange fine ting du hadde handlet ihvertfall!
    En fortsatt finfin uke til deg! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Her har også kortet gått varmt på nett noen ganger! Og så er det så mye mer moro å shoppe til Snuppihanna enn meg, for hun blir jo superfin i alt og alt sitter som et skudd!

    Veldig fine ting du har kjøpt, lillesøster blir nok veldig søt i de :)

    Nå til noe annet: Vi driver å skal bygge på/om et hus og på bildene under ser det ut som deres hus er litt i samme stil som vi prøver på. Jeg lurte på om du har noen bilder fra andre siden? Hadde blitt superglad :)

    Fortsatt god venting og redebygging:

    SvarSlett
  3. Nydelige ting! Elsker Katvig.

    Min blogg hadde samme trøbbelet som din med bilder her for leden. Det gikk seg heldigvis til igjen helt av seg selv. Det har vært litt mye tull med blogspot i dag. Alle mine bilder var borte for noen timer siden. Tilbake nå...

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte og herlige ting til lille. Selv om man arver er det jo kos med noe som er helt nytt også :)

    SvarSlett
  5. Nydelige små klær!! For en spennende tid for deg nå!!
    Kan dessverre ikke hjelpe det med kornete bilder... kjipt!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  6. Så nydelige klede. Kjekt å kunne kjøpe litt nytt, sjølv om ein arvar, og no er det jo so mykje fint.

    SvarSlett
  7. Så kos med redebygging ;) Spennende tider!!!

    SvarSlett
  8. Hei hei, fine klær, likte godt den heile dressen:).
    Ke tid kommer du innom å henter meg i morgen?, glede meg masse, ser ut som me blir en store gjeng:)
    Klem hilde

    SvarSlett
  9. Nydelige klær!
    Tenk snart e hu her :)
    Kos dykk i mårå, eg får ikkje kabalen te å gå opp.
    Snik deg med på bilder så eg får se magen ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails