tirsdag 1. mai 2012

Utedag...

Greit med litt velvære på wc.
Lys og såper som gjør at
muligheten for godlukt er der iallefall....

Fått hos Fransk Landstil på bloggtreff for en stund tilbake.

Og bare for å hoppe til dolukt til sånne helt andre trivielle ting:
Har deres 1. mai vært grei?

 Her er mannen fremdelse syk og jeg og ungene har vært ute stort sett hele dagen i det nydelige været.
Så må jeg benytte anledningen til å skryte litt når jeg først får gjort noe,
og idag føler jeg iallefall at jeg har bidratt litt.
Jeg har ryddet i garasjen og kostet den ren,
klippet plenen, rengjort gressklipper og kantklipper, noe som ikke var blitt gjort før vinteren... 
Jeg har montert ny høytrykksspyler og spylt to terrasser og utemøbler.
Jeg har bært og skubbet på plass utemøbler og putekasse.
Så har jeg kjeftet på irettesatt kranglete unger...noe vi egentlig ikke trenger nevne.
Ellers har vi grillet hamburgere og kost oss i varmen.

Så nå sitter jeg her nydusjet i koseklær og som en strandet hval i sofaen...
Helt ferdig!
Så da gjenstår vel bare det store spørsmålet:



Hva foretrekker du?

Og bare for å ha det på det rene:
FargeBarnmannen er stort sett den som bidrar mest sånn ellers når han ikke er syk...
Jeg er egentlig litt rotete av meg...noe vi ikke sier høyt.

6 kommentarer:

  1. Åhh ja i dag har det vært flott!!!
    Flink har du vært (i din tilstand)!!! Må nesten skryte litt av meg selv også - styre og steller i stand til komf på søndag!! Men sola har jeg også hatt tid til - herlig!! Frokost ute for første gang i år!!
    hmm rifla eller rett... har ikke peiling!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Oi, det va ikkje lite! Ikkje slit deg nå heilt ut! Definitivt rett pommfri forresten :-)

    SvarSlett
  3. Nyt kvelden med god samvittighet, du har jo virkelig fått gjort masse i dag. Her har det blitt lite nytte og mye hygge i det fine været.

    Kjekt å treffe deg igjen på Ølen!

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  4. WOW!!
    Tar bølgen for deg altså!
    Det må jeg si var mye unnagjort for en dag.
    Vet ikke om jeg skal si det høyt, men her har
    jeg jammen meg ikke gått mange meterne idag...hihi

    Svar på spørsmålet:
    Må si jeg foretrekker rette jeg altså ;)

    So long!
    Siw

    SvarSlett
  5. Må si du har stått på flinka! Da er det ekstra godt å sette seg ned med beina høyt og bare kose seg:)
    Hm, jeg har alltid likt rett pommfri best, men her om dagen innså jeg at de rifla er ganske gode de og:) Ja takk begge deler?
    Angående blogging så vet jeg ikke helt hva som skjer, litt lei:)
    Fin maiuke til deg!
    Klem E

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails