søndag 13. mai 2012

Takk!

I dag vil jeg beyntte anledningen til å takke:
Takk til alle som er innom her.
Takk til alle som legger igjen kommentarer.
Takk til alle som leser "i smug".
Takk for at dere gjør det kjekt å blogge!




Jeg vil gi noe tilbake til dere og denne gangen kan en heldig leser
vinne en fin kanne.
Jeg har vært så heldig å få denne termokannen
 i serien Grand Cru av Rosendahl.
En så pen kanne trenger en ikke gjemme inn i et skap,
og drikker en ikke kaffi kan en bruke den til te.

For å være med gjelder følgende regler:
1 lodd for å legge igjen en kommentar under
1 lodd for å like FargeBarn på Facebook
2 lodd for å linke til blogglotteriet
på Facebook eller egen blogg.
Maks 4 lodd totalt.

Trekningen blir 31. mai.

Vesla og meg har laget vaniljekake i dag. Nam..
Utrolig enkel å lage og en grei kake dersom man vil bli kvitt litt vaniljesaus.
Gi en lyd dersom dere ønsker oppskrift.

Masse lykke til!

50 kommentarer:

  1. Så fin giveaway! Jeg tar 4 lodd. :)
    Ha en fin kveld!

    Hilsen Siw

    SvarSlett
  2. Flott give away ... 2 lodd på meg :-))

    SvarSlett
  3. Kjempekjekk give-away:).....da tar jeg 2 lodd:) (En for liker på Facebook og en for kommentar her).
    Veldig kjekt å svinge innom din flotte blogg:) Inspirerende!

    Hilsen fra Sissel

    SvarSlett
  4. Jeg er gjerne med i trekningen, to lodd på meg.
    En kollega hadde med sånn kake på jobb og den var veldig god, jeg takker ja til oppskrift. :)
    C

    SvarSlett
  5. Så nydelig! Jeg er gjerne med! Følger allerede begge steder og har delt på face med 550 venner!

    Krysser fingrene!

    Bli gjerne med hos meg også om du vil!

    klem

    SvarSlett
  6. Takk til deg også som har en så superherlig blogg!
    jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og prøver meg med to lykkelodd
    Ønsker deg en fin kveld i dette "høstværet" vært:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg liker på FB og prøver lykken med to lodd!
    Ønsker deg en fin ukestart! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  8. Jeg satser alt på et lodd! jorunn.sundal@gmail.com

    SvarSlett
  9. Så kjekt! Eg er med med to lodd!
    Ha ei flott veke:-)
    Klem

    SvarSlett
  10. Elsker Grand Cru, so eg er med. Følger alt på fb, so to lodd på meg.
    Er stadig på jakt etter nye, gode kakeoppskrifter, so gjerne det:)
    Ha ei riktig god veke!

    SvarSlett
  11. Så moro med blogglotteri! Og FOR en premie! Her i huset går det i Rosendahl, og vi forsøker å øke samlingen når vi føler det kan prioriteres. Det er jo så lekkert!

    Jeg tar gjerne tre lodd, og krysser fingrene!

    Fortsatt god søndag til deg!
    Klemmer fra Fransa :)

    SvarSlett
  12. Inspirerende blogg! Vil gjerne ha et lodd :)
    Og, tenkte å spørre om du har mønster på de kjempe fine buksene du har sydd. Har så lyst til å prøve, men klarer ikke uten mønster...

    SvarSlett
  13. Vi tar to lodd, vi. Et for å kommentere og et for facebook.

    Stikk innom og sjekk ut hva som skjer på bloggen vår. Vi planlegger stort blogglotteri, så her er det mye moro på gang! =)

    SvarSlett
  14. 4 lodd på meg takk!
    Takk for at du blogger!
    Digger å henge her inne :)
    Siw

    SvarSlett
  15. Så flott give away ! :)
    4 lodd på meg :)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  16. Du har en veldig insprerende og fargeglad blogg.
    1 lodd på meg!

    SvarSlett
  17. Liker jo bloggen din!

    Prøvert gjerne på et lodd også

    SvarSlett
  18. Kjempe flott give away. Slenger meg med jeg og trekker 3 lodd :)

    klem Jane

    SvarSlett
  19. Gavekort for hver tusenlapp på fineste lampa blir jo faktisk litt! Så heldig du var! Gleder meg stort til å få den i hus altså. Det er mildt sagt litt tomt her inne enda.

    Trekker ett lykkelodd på kaffikanna :)

    SvarSlett
  20. Hei. Jeg leser i smug....
    Du inspirerer!!
    Er med med 1 lodd

    SvarSlett
  21. Så kjekt. Deltar med 1 lodd :)
    Nickyschram@gmail.com

    SvarSlett
  22. Den kanna er fine! Jeg er med!
    Trekker 4 lodder jeg!
    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  23. Flott kanne!
    Har ingen blogg men er gjerne med!
    Flott blogg du har, hilsen Bente
    benot@online.no

    SvarSlett
  24. Jeg blir med, 4 lodd til meg!! :-)

    SvarSlett
  25. Versågod, fra en smugleser som gjerne tar et lodd:)

    SvarSlett
  26. Hei! Flott kanne! Prøver lykken med 2 lodd, kommentar og liker på FB.

    SvarSlett
  27. Smugleser som tar med seg ett ldd :)

    SvarSlett
  28. 2 lodd på meg.. kommentar og liker på fb:)

    Hilde (hilols2@online.no)

    SvarSlett
  29. oh 1 lodd på meg ;) Wohoo, DEN var fin!! En slik en ønsker jeg meg!

    SvarSlett
  30. Hei!
    *kremt*
    Smugleser her! ;-))

    Har smuglest en stund,
    kjekk blogg du har med mye inspirasjon.
    Legger meg til som følger jeg!
    Så er jeg kanskje smugleser lengre... ;-))

    SvarSlett
  31. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  32. 3 lodd, tusen takk!
    Har linket til bloggen din på min andre blogg; http://bloggedamer40pluss.blogspot.com
    klem, M

    SvarSlett
  33. Den står på ønskelisten min!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen med 3 lodd :)
    Ha en fortsatt fin søndag! Klem fra Tonje

    SvarSlett
  34. 1 lodd på meg:)
    Eg er ikkje så flink til å leggje igjen kommentarar, så det vert mykje smuglesing..

    SvarSlett
  35. Tar 4 lodd jeg. Her drikker vi masse kaffe hver dag og kannen vår trengs å skiftes ut nå så :)

    SvarSlett
  36. Tar 4 lodd jeg :-) Første gang jeg er inne på siden din. Utrolig fin side! Liker den enkle fine stilen din mer fargeklatter!

    Janne

    SvarSlett
  37. 1 lodd :)
    Her i huset trengs en ny kanne, så dette er jeg med på glatt :)
    Ha en fortsatt fin kveld...

    hblk_@hotmail.com

    SvarSlett
  38. 1 lodd :)
    Her trengs en ny kanne...
    Ha en fortsatt koslig kveld

    Hblk_@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg slenger meg med i siste liten og trekker 1 lodd! (litt sent å linke til lotteriet).

    SvarSlett
  40. Da blir det 4 lodd på meg!
    Fin kveld til deg!
    Klem E

    SvarSlett
  41. Jeg blir gjerne med på 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  42. 1 helt lodd til meg i siste liten!
    Hilsen (smug)leser Monica
    mo-skog@online.no

    SvarSlett
  43. Kanskje siste loddet som vinner???
    Et lykkelodd på meg ;o)

    Nina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails