søndag 27. mai 2012

Utevær.

I disse dager er det mye utetid.
Vi må nyte det mens vi kan.
Ute er det ikke mye forandringer.
Vi har planer om en levegg og et gjerde,
slik at det ikke føles som vi sitter på utstilling.
Inntil det skjer, får vi bare oppføre oss som folk!
Det kan bli hardt! :)







Søylekirsebærtreet jeg plantet i fjor blomstrer som bare det.
Kjekt å se at noe overlever mine ikke-så-grønne-fingre.

 De fine glassene og karaffelen er fra merket Holmegaard.
Disse har jeg vært så heldig å få sponset, og de er fra serien Future.

Hva med dere,
nyter dere pinsehelgen ute?

28 kommentarer:

  1. Oi oi, du kunne deltatt med disse bildene på utfordringen min;) utrolig flott der....;)

    SvarSlett
  2. Fantastisk uteplass dere har!!
    Digger stilen ♥
    huset deres er lekkertsmekkert:)

    KOS dere resten av pinsen:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott :)
    Vi prøver å nyte solstrålene innimellom all innredning av det nye huset. Mye å gjøre :)
    Nyt pinsen!

    SvarSlett
  4. Nydelig uteplass...
    Tenker dere klarer å oppføre dere jeg hi, hi.
    Vi har vært på hytta i pinsen, så faktisk ikke innredet terrassen enda!
    Stod til tørk mens vi var borte...
    Jeg er SÅ klar for å plassere møblene!
    Satser på å ha den klar til torsdag ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Hvilken herlig uteplass dere har! Digger både den og huset deres! :)
    Har en stor jobb foran meg med uteplassen jeg også, men det hjelper å bli inspirert av andre! ;)
    Ønsker deg en fin avslutning på pinsa og ellers en fin, ny uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  6. Herlig uterom :-)
    Herlig pinse også på sørlandet:-)
    Ute hele dagene....

    Følger deg videre;-)
    Nina

    SvarSlett
  7. Dere har en utrolig flott uteplass!!
    Fine møbler også ser det så hyggelig ut:)
    Og jeg er fryktelig misunnlig på alle som har terrasse på bakkeplan...
    Vi har bare takterrasser, og selv om vi slik får utnyttet utsikten best mulig, så er det utrolig tungvindt med ungene. De vil jo helst være i hagen der trampolinen og lekestativet står... Så her springer vi opp og ned hele dagen...
    (Springer og springer... Jeg vagger opp og ned....)

    Takk for så hyggelig kommentar inne hos meg!
    Er glad det er innspurten nå ja. Bekkenet streiker helt og jeg klarer nesten ikke å gå. Og søvn vet jeg ikke hva er lenger...
    Når mannen i tillegg plutselig måtte reise på jobb i dag, kjenner jeg at det begynner å bli nok:(
    Håper sola titter fram snart. Så får jeg fore ungene med is og håpe jeg kan sitte i en stol ute litt:)

    Ha en flott dag!
    Klem!

    SvarSlett
  8. OH MY for en uteplass!!! Eg dåne!

    SvarSlett
  9. Nydelig uteplass, skjønner godt dere koser dere der.Flott det kirsebærtreet;) Har faktisk fått vasket en liten del av altanen- så håper jeg får beiset den også, mangler ikke på ting som burde gjøres både ute og inne- men vi må jo slappe litt av i sola også- ikke springe rundt som gale m gressklipperen (det kan mannen få gjøre;))

    SvarSlett
  10. Herlighet for ein fin uteplass dåke har :-) Akkurat som i eit boligmagasin jo... Flinking! Sikker på at dåke har oppført dåke nett fint nok.

    Snakkast gjerne på torsdag?

    Eli Peli :)

    SvarSlett
  11. så utrolig flott! liker betongdekket:) Du har jo trær som skjermer, har du ikke?

    Pinsen har vi tilbringt i en handballhall i Hamar faktisk! Heldigvis strand ved Mjøsa like ved så vi har fått litt sol på kroppen i pausene:)

    SvarSlett
  12. Joda.. kjekt med litt skjerming ..skjønner det:) ha en riktig fin uke.. satse på masse godvær og bruk at terrasse

    SvarSlett
  13. Planen e å gå på torsdag. Please sei du og ska.......?

    SvarSlett
  14. For en nydelig uteplass! Denne var virkelig til inspirasjon!!
    Ha en strålende kort-uke :)
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  15. Flott uteplass hos deg!!!
    Vi har stort sett bodd ute i en uke nå!! Tenk at det går an her hos oss!! Fantastisk!! Satser på mange slike dager i sommer!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  16. Heisan
    Hi,hi... ja, nå må dere for all del oppføre dere anstendig og respektabelt!
    Lekker uteplass! Også den fine tre-sengebenken; herlig!!
    I natt regnet det her, men nå skinner sola igjen, så det er bare å ta fram alle uteputene og pleddene og satse på middag i det fri.
    Glad dag til deg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  17. Hei hei :) fantastisk nydelig uteplass dere har :) og den sola!! Jeg kommer flyttende tvert ;) det søyletreet likte jeg, må noteres ned på listen over må ha i hagen :) håper å se deg på torsdag :) her streikes det i alle retninger, og for ei som ikke er fagorganisert tror jeg dagene framover på jobb blir litt kjedelige!! Ha en fin tirsdag! Klem klem

    SvarSlett
  18. For en deilig uteplass dere har! Skjønner godt at dere vil skjerme den litt mer, men fantastisk med all den plassen. Her var det mye fin inspirasjon å hente :)

    Klem

    SvarSlett
  19. Snakker om uteplass! Wow, her var det fint! Skikkelig drømmeplass jo.

    Kanksje vi er så heldige at vi ser litt bilder fra deg på Stylizimo.com etterhvert? :) (Om du bruker "Keep It" - button kan du hente bildene rett fra bloggen slik at du får en link tilbake også. Se video under "Help" om hvordan du gjør det evt.)

    God kveld!
    klem Nina

    SvarSlett
  20. ah, jeg elsker uteplassen din. Så ren i formene, med fargesprakende detaljer. Me love!

    Ønsker deg en nydelig tirsdagskveld!
    klem

    SvarSlett
  21. digger uteplassen din :)

    henriette

    SvarSlett
  22. Superlekker uteplass dere har!! inspirerende og flott.

    SvarSlett
  23. Lekkert, lekkert, lekkert! Har ikke mer å si, ble helt betatt:)

    SvarSlett
  24. Utrolig nydelig uteplass! Og bildene dine er knallflotte!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  25. Så nydelig uteplass og så flott et hus!!! Liker! Elsker funkisstilen! Tror jeg skal se meg litt om på bloggen din jeg:)
    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  26. Lekkert smekkert!! Så fin uteplass -og hus!
    Lykke til!

    SvarSlett
  27. Fantastisk uteplass, og mange lekkre bilder :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails