torsdag 24. mai 2012

Selebukser

Innlegg to dager på rad er ikke hverdagskost her lenger.
Men her har du meg altså igjen, enten du vil eller ikke.
Ikke fullt så mange meninger i dette innlegget som i forrige :)
Kanskje det var et skremmende innlegg, ikke så mye respons iallfall.
Ikke meningen å sitte på en pidestall her.
Jeg er på ingen måte perfekt når det kommer til
reklame og sponsing på bloggen,
 på alle andre områder derimot... ;)
Noen synes kanskje jeg har for mye reklame i bloggen,
og kanskje noen ikke synes det i det hele tatt. 
Ikke vær redd for å kommentere her,
selv om det ikke er utelukkende positivt.
Jeg setter pris på hver og eneste kommentar.
Spesielt dersom det er konstruktivt.


Vel...tilbake til emnet jeg skulle egentlig skrive om.
Jeg har hatt et syprosjekt på gang.
Jeg måtte bare sy like bukser til vesla i magen og kommende storesøster to be.
Det kan vel knapt kalles prosjekt for andre som
hiver seg rundt og syr slikt på et blunk,
men for meg har dette tatt et par kvelder.




De ble jo litt søte, synes du ikke?


Jeg tenkte jeg skulle lage en fremgangsmåte på å sy slike selebukser,
men når jeg ser over bildene jeg har tatt steg for steg,
ser jeg at jeg har tatt ca. 100 bilder.
Så det blir et langt innlegg og litt av en jobb å lage det,
så derfor lufter jeg det nå om folk i det hele tatt er interessert i en fremgangsmåte? 
Ser i statistikken at det innlegget jeg har desidert mest treff på i bloggen,
er innlegget om hvordan sy en lue.
(Sier kanskje mer om mine bloggeegenskaper om interiør enn resten...hehe)
Treffene skyldes nok mest folk som kommer innom da de søker på oppskrift via google, men likevel.
Det viser at sylysten iallefall er der hos noen.
Og om en fremgangsmåte kan inspirere flere til å sy,
eller få lyst til å prøve seg på en bukse så er jo det kjekt.

Hva synes du?

17 kommentarer:

  1. Supersøte! flink!
    (ikke redd for å gi oppriktige kommentarer, men det vet du vel? Jeg vil heller ikke bare at folk "jatter" med meg inne hos meg, så jeg vet hva du mener)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Kule bukser. Har dessverre ingen så små å sy til nå, men om du lager en "Skap Det Selv" så skal jeg spare den på Pinterest. :-)

    SvarSlett
  3. super søte bukser, og ja jeg vil veldig gjerne se fremgangsmåte. jeg er langt i fra noe dreven med symaskinen og syr stort sett bare puter, men drømmen er jo å kunne sy noe slikt som dette også.

    SvarSlett
  4. Kjempefine bukser! Fremgangsmåte ja takk!

    SvarSlett
  5. Jeg har litt symaskinskrekk, men siden jeg klarte sy en veske etter fremgangsmåte på nett, har jeg tro på teskjeforklaringer på blogger. Så ja takk!

    SvarSlett
  6. Så flotte bukser. Håper eg klarer å sy noko slikt ein gong, no gjeng det i handle nett og andre enkle kjør på sømmar prosjekt. Så ja takk til fremgangsmåte!

    SvarSlett
  7. Ja takk til framgangsmåte, god inspirasjon!

    SvarSlett
  8. Så fine bukser du har laget!!

    Syntes reklamen er litt spennende...
    Alltid kjekt å titte innom nye nettbutikker. ;-))

    SvarSlett
  9. Så flotte bukser da. Det blir nok stas å bruke disse :)

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig helg.

    SvarSlett
  10. fine bukser- gøy å kunne kle dem i matchende tøy- her vurderer jeg å strikke noe likt til begge, symaskinen støver ned...når det gjelder reklame så synes jeg det er veldig bra du tar det opp som tema, jeg føler meg for lite proff til å drive med reklame på bloggen- selv om jeg har fått noen forespørsler. Så synes jeg det er viktig at man kan gå god for produktene/butikkene...det fins jo dem som driver med svindel der ute...det har jeg både opplevd selv og hørt om andre som har opplevd. Noen blogger er jo nærmest tapetsert med reklame (i motsetning til din), og det har hendt jeg har sluttet å lest en blogg etterhvert som den har blitt mer og mer "kommersiell"..i alle fall merker jeg at jeg legger igjen færre kommentarer på blogger med reklame...mye man kunne sagt om dette merker jeg. Ha en fortsatt fin dag- her koser vi oss i varmen;)

    SvarSlett
  11. Hei,
    har endelig funnet frem til den omtalte bloggen din!
    jeg sier jatakk gjerne til innlegg om hvordan disse lages:D
    Har fått sydilla jeg også, bare litt synd at maskinen min ikke virker for tiden...

    Kjekt å lese bloggen din!
    Hilsen Maria

    SvarSlett
  12. Hei!
    Kjempeflotte bukser! Eg kunne godt tenkt med framgangsmåte på korleis sy dei. Det vert nok gildt med like klær til jentene dine!
    God helg!

    SvarSlett
  13. Ja kjære deg, vil veldig gjerne har fremgangsmåte :) Du er kjempeflink!!

    SvarSlett
  14. Jeg kunne godt tenkt meg en fremgangsmåte :)- ja takk!!

    SvarSlett
  15. Og forresten- buksene var knallkule!!!

    SvarSlett
  16. Så flotte selebukser, kjekt å ha like til to søstre. Jeg synes du har en god blanding på innleggene dine. Ha en flott lørdagskveld, vi må nyte det gode været mens det er her.
    C

    SvarSlett
  17. Åja!!! kom med fremgangsmåte :):)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails