onsdag 18. august 2010

En overraskelse...

...kom i posten i dag!
Jeg elsker overraskelser!
Pakke fra mamma der hun har sydd to flotte buksedrakter til vesla, og en pengegave til storebror!
Tusen takk mamma!


 En herlig buksedrakt sydd i et tynt og deilig stoff!

Og kanskje noen kjenner igjen denne drakten: 
Det er samme mønster som Marimekkodrakten jeg har sydd tidligere. Jeg syns den var pes å sy, så mamma har sydd en uten jeg visste det...joy!

Et tips helt på tampen: Har du ikke mønster på akkurat den typen bukse du vil sy så ikke fortvil:
Den første buksa med strikk og knyttestropper, hadde ikke mamma mønster til, men hun har laget den ut fra den andre buksen her. Klippet av rett ved nedre del av armhullene og litt kortere i beina. Så enkelt kan en lage egne mønstre! 

Ha en fortsatt strålende onsdag! 

7 kommentarer:

  1. Å :) Så søtt ! Det er mamma som kjenner deg best ;)

    Fin blir vesla :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt med pakke i posten, og så fiin da!

    Spesielt når det e ein overraskelse og da :o)

    SvarSlett
  3. Ahh så gøy med pakke. Likte de buksene, MØDRE er gode å ha de. Min mor har og vært aktiv i det siste med mange gobiter til heldig barnebarn. Jeg digger det!

    Mvh med et lekent sinn

    SvarSlett
  4. Så fine bukser! Kjempekult stoff. Det var jammen en snill mamma :)

    Når jeg har sydd sånn buksedrakter med vaffelsøm øverst, har jeg bare forlenget livet på et vanlig buksemønster. Kjempegreit det også!

    SvarSlett
  5. Så heldig du er som har en mamma som kommer med sånne gaver!
    Kjempefine!

    SvarSlett
  6. Så mye fint du syr, og for en flott overraskelse i posten. Nydelige buksedrakter :=)
    Liker spesielt godt Marimekkodrakten du har lagd. Har veldig lyst til å prøve å sy en selv også....

    IKB

    SvarSlett
  7. Tenk å få sånt i posten da!Herlig med en mamma som kan sy så fint:)Buksene er kjempefine!
    Skjønner hvor du har fått kreativiteten og skapergleden fra:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails