onsdag 11. august 2010

Mer lest enn Bibelen...

...Og da er det ikke bloggen min jeg har i tankene... ;)
Ikea-katalogen, den oh så store Ikea-katalogen er lansert for 2011, og jeg var så heldig å få være med på lanseringen!


I år handler den nye kolleksjonene til Ikea om "Mer av det som betyr noe".
Stort sett vil det si system i rotet...eller var det rot i systemet...?
Organiser hjemmet og hverdagslivet med smart oppbevaring, plassbesparende og fleksible løsninger og få dermed tid til mer av det som betyr noe...
 Smarte løsninger for kildesortering er også et viktig steg for miljøet, og det er jo også noe av det som betyr noe.

Jeg tror jeg er en enkel sjel å glede for bilde øverst her, var noe av det jeg likte best av alt!
Et leketog laget som lodd til å hente på duken...Fiffig!

 Velkommen til lanseringsfest!



 Slå deg ned i en Kivik sofa fra Ikea, der far fremdeles kan denge mor..men så lenge sofaen er pen er allting godt....eller!

Lekestue-hytta:  



Her kan en skimte en ny pastellrosa kjøkkenfront som er nytt for i år.

 Denne gule vasen skal bli min!



Urtehagen: 


Systembolaget:





Smart sortering!


 Tre innreda kolonihytter for tre utrolig heldige hytteeigere som fikk alt gratis fra Ikea! Nice!
Til Ikea: Bare så det er sagt er det fritt frem til å komme her å shine opp også! 


Jeg har, jeg har! Så slipper jeg....

Ellers var det god underholdning med et godt kåseri av Ingvild Tennfjord, ei morsom og kul journalist.
Den store helten Thomas Seltzer, også kjent som Happy-Tom for mange, underholdt stort med gjester i Trygdekontoret! Hadde bare alle trygdekontor fungert like bra som dette.... ;)


Så klarer jeg ikke å la vær å legge ut bilde av en av de mange flotte trillebårene som var der  ;)
Kunne gjerne tenkt meg en slik en...med eller uten innhold! Litt vanskelig å få med seg på flyet kanskje... 

Jeg fikk også treffe mange andre bloggere, og jeg synes det var utrolig stas å få hilse på alle og se ansiktene bak de ulike bloggene! Veldig koselige jenter! 

Så må jeg til slutt få takke reisefølge mitt! Utrolig kjekt å bli litt kjent og en veldig morsom og innholdsrik tur!

Nå skal sofaen nytes og deres blogger besøkes!
Ha en finfin kveld! 

7 kommentarer:

  1. WOW!Herlige IKEA, de skuffer aldri synes jeg:)Så heldig du er som fikk være med på lansering!Veeeeldig mye fint, og så mange fine bilder:)

    SvarSlett
  2. Veldig mye fint ja! Takk for at du delte så mye fra kolonihage husene til oss! De var jo bare kjempe fine! Flinke de innrederene fra ikea som har vært der :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk opplevelse!!! OG skamkult å få se bilder fra opplevelsen ;-).

    SvarSlett
  4. Så utrolig kult! Masse flotte bilder :) Hyggelig å få "være med" for oss som ikke var der også :)

    SvarSlett
  5. så kjekt med ny katalog, gleeeder meg!
    De gule vasen fikk jeg med meg hjem to eksemplarer av sist jeg var på IKEA for et par uker siden:) Lyser opp stua:)

    SvarSlett
  6. Så flotte bildene ble! Takk for sist, det var veldig koselig å hilse på deg. Vi snakkes snart igjen, håper jeg.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails