torsdag 12. august 2010

Nok for denne gang...

Siste veggpryden jeg lager for denne gang!
Får da være måte på hvor mye man skal dekorere veggene med disse klistremerkene... ;)


Føler det er på sin plass å advare, på den måten slipper jeg eventuelle saksmål.
Kanskje et tips for amerikanerene...men de har det vel gjerne allerede...! ;)

Jeg er fremdeles full av inntrykk etter Ikea-lanseringen.
 Mye å se på og mye å oppleve!
Synes det er rart å  møte andre bloggere. En har liksom gjort seg opp litt bilder på forhånd om hvordan de kanskje er, ser ut osv. Noe stemmer gjerne godt, mens noe stemmer gjerne ikke så godt! 
Derfor var det utrolig koselig og spennende å møte så mange bloggere! Best kjent ble jeg med jentene bak bloggene Avdelingen og  Huset på Planen. Vedlig kjekt å få møte dere!
Så hilste jeg også på de flotte jentene bak Scandinavian ChicIfraLahellRE:signertBo med Barn, Fru pink fra NIB og koselige Kardemomme fra Huset ved bekken.Kjekt å møte dere alle sammen!

Så fikk jeg se litt av Oslo også! Utrolig gøy!
Det er så lenge siden jeg var i Oslo sist og jeg har null peiling på steder, butikker, veger eller noe som helst.
Er helst som en forvirra fjert i en korgstol! Det er da det er greit å bare følge strømmen (reisefølget i dette tilfellet) og ikke tenke i det hele tatt, bare ta til seg alt av inntrykk!
Og det gjorde jeg!

Skal jeg kritisere en ting, noe jeg er god til, så må det være at det kunne være en fordel å koble hjernen sin på litt oftere. Spesielt når det kommer til å få med seg all bagasje hjem, og orientere seg litt mer om utgangen på flyplassen osv. Det lønner seg visst tydeligvis ikke å alltid følge strømmen (som i dette tilfellet ikke var reisefølget!). Godt vi også har flere i landet som er litt lik meg og derfor har behov for hittegods! ;)

Nyt Torsdagskvelden dere!

9 kommentarer:

  1. Haha - fantastisk. Vett kem eg ska ta kontakt med når eg trenge skilting:)

    SvarSlett
  2. Herlig veggdekor!

    Heldige du da, som fikk være med på ikea-lanseringen! Tenker det var gøy!
    Sikkert koselig å treffe de andre bloggerne!

    Jeg er totalt idiot når det gjelder å reise "på egenhånd". Lar mannen ta seg av alt det praktiske, så dilter jeg bare etter. (Mens jeg prøver å lete etter de beste butikkene hvor enn vi er:))

    Snart helg nå!
    Travel, for min del. Bursdagsselskap for eldstemann på lørdag. Jeg har hundre planer i hodet, og alt for lite tid til å gjennomføre dem.
    Skulle vært på handletur, vasket huset og bakt tre kaker i morgen.
    Med to unger på slep... Kommer neppe til å gå bra:)

    SvarSlett
  3. Uff, håper det kommer til rette igjen. :( Takk i likemåde, forresten. (Og jeg da, som sov tungt til elleve og våknet med et brak - og gikk glipp av House of Oslo, hihi. Småbarnsmor på tur.)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Det setter jeg stor pris på! Ja, jeg måtte jo tipse de om bloggen din! ;) Kjekt du fikk bli med!Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Ja, det må ha vore kjekt å treffa andre bloggerar! Eg er så ny i "gamet", så eg kjenner dykk andre berre i virtuell drakt. Gløymer nesten ut at det går an å treffe på folk i verkligheita...;-)

    Klem

    SvarSlett
  6. "Viktig melding"!:

    Eg invitere te BLOGGTREFF (på kort varsel)! ;o)

    Hadde vore sååå gøy om me kunne fått te å treffast!!!

    Spre budskapet :o)

    http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/08/bloggtreff-pa-kort-varsel.html

    Og får forresten ikkje nok av dei flotte "veggprydene" dine :o) Rett og slett harlige!!!

    SvarSlett
  7. Hei du :))Takk for sist! Det var så koselig å hilse på deg! Håper dere fikk dere en inspirerende runde i Oslo før dere måtte dra hjem. Ser for meg at vi kommer til å treffes på flere Ikea-arrangement etter hvert :)Alltid gøy å se ansiktene til de man kommuniserer med på nettet :))Jeg liker stilen din og legger deg til i linklista mi. Ha en fin helg! :))

    SvarSlett
  8. Hei Eline!!
    Er titt og ofte innom blogge din, og liker veldi godt disse klistermerkene dine. Har noen selv, men de er selvfølgelig kjøpte. Hvordan i all verden lager du de selv?? Kunne tenke meg å prøve litt selv. De du har laget er jo bare driiit kule!! Ellers.. du er vel begynt på jobb igjen?! Vi skulle fått til en tur ut til dere igjen. Begynner å bli farlig lenge siden. Eller kanskje treffes i Ølensvåg.. Si fra når dere skal opp! =)

    SvarSlett
  9. Nå har jeg kost meg inne på bloggen din:) (Spesielt Gjør det selv linken din).Melder meg som følger jeg, og gleder meg til fortsettelsen:)

    Klem Christine

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails