søndag 15. august 2010

Flotte knagger!

De flotte knaggene Knax har komt i flere farger! 
LoCa Knax heter de.
Da jeg var i Oslo på lanseringsfest fikk jeg meg en liten tur innom Illum. 
Der ble jeg trekt mot en fargerik vegg, og det var da jeg så at yndlingsknaggene mine var komt i flere utførelser!




Synes de er litt for flotte og dyre til å ha på vaskerommet og biinngangen, men finner jeg en annen plass i huset de kan komme til sin rett, skal jeg jammen meg vurdere å anskaffe meg et eksemplar.

Så vil jeg takke for alle gratulasjoner og de koselige kommentarene jeg har fått på de siste innleggene.
Jeg setter alltid pris på livstegn her inne, så ikke vær redd for å legg igjen et om du kommer innom her! ;)

Alle foto er hentet fra Casanova furniture .

3 kommentarer:

  1. Hei på dæi!
    Å de knaggan va jo kjæmpefine jo! Kunne godt hadd et par sånne:)
    Likte den gule og den turkise kjempegodt!
    Ha en strålanes kveld.

    SvarSlett
  2. Enig! Sys den var veldig fin i grå og gul:)
    Men den kan ikke henge på vaskerommet:)

    SvarSlett
  3. Dei kunne eg og lika!
    Har faktisk nåke lignande i tre og metall så henge i gangen, men dei va nok billige på ein møbelbutikk :o)

    De må nok malast dei nå tenke eg ;o)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails