lørdag 21. august 2010

Ting ordner seg for snille jenter...

Da var jammen meg det lille jeg handlet i Oslo 
(og glemte på Gardemoen) komt til rette! ;)
Tusen takk M....! Du er en knupp!


Tape med bilbane og en liten lekebil. Kunne jo ikke bare gå ifra dette! ;)

Og en liten ting til vesla. Lue fra Ugly childrens Clothing.
Digger den! Vil ha body og bukse også...ja til vesla altså! ;)

Nå blir det forresten en bloggepause herfra. 
Den neste uken skal vi nemlig tilbringe her:

Rhodos here we come!

Ha en finfin helg, og uke som kommer, alle sammen! 

13 kommentarer:

  1. stilig tape, så den da jeg var i Oslo. Hadde jeg hatt kids skulle de fått en sånn. Eller-jeg kan jo lage det her likevel.
    God tur på ferie, kose dere masse.

    SvarSlett
  2. Kos dere masse på sydlige breddegrader!

    SvarSlett
  3. ha ei riktig fin uke der sør. håper den blir akkurat som dere ønsker den skal bli!

    sommergodturhilsen
    fra Åpent hus

    SvarSlett
  4. Det va nå godt at det kom te rette!

    Og fantastisk god tur! Blir sikkert kjempebra :o)

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    Så flott at du fikk tingan dine hjem da:)
    Håpe du kose dæi masse på ferie. så ikke galt ut å være der akkurat no nei.
    klæm

    SvarSlett
  6. Herlig at du fikk det med heim i huset:)
    Kos deg masse på tur!

    SvarSlett
  7. Heisann,
    Nå skrive eg te alle så har kommentert på mitt forslag om BLOGGTREFF for å fortella at eg har fastsatt dato for treff te 5-7 november :o)

    SvarSlett
  8. jeg tenkte ogsåå anskaffe meg denne herlige tapen! finfin!

    Fiiiin tur!

    SvarSlett
  9. Hvor kjøpte du tapen? Digga den :)

    SvarSlett
  10. Tapen er kjøpt på Designtorget i Oslo. ;)
    takk for alle søte kommentarer!

    SvarSlett
  11. Så flott at det dukket opp igjen!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails